کد خبر: ۱۷۰۵۲۶
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۵

پرسپوليس پول بيت‌المال را هدر داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهاجم سابق پرسپوليس معتقد است باشگاه پرسپوليس پول بيت‌المال را هدر داده است! كريم باوي معتقد است جايگاه اين تيم پرستاره رتبه شانزدهم نيست و محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس بايد خيلي سريع راه حلي براي خروج از اين وضعيت پيدا كند. البته او در عين حال با حضور مربي پرتغالي در پرسپوليس هم مخالف است. حرف‌هاي با وي را مي‌خوانيد:

90: عملكرد مانوئل ژوزه در پرسپوليس را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟

متاسفانه اين مربي به جاي اين‌كه هفته به هفته پيشرفت كند در جا زده است. او به جاي اين‌كه با تمرينات بهتر روند پيروزي در هفته اول (مقابل نفت آبادان) را ادامه دهد، شروع به در جا زدن كرد تا جايي كه حالا بايد پرسپوليس را در مكان شانزدهم ببينيم. با اين حال و با توجه به اين‌كه من با حضور او مخالف بودم و هستم معتقدم كه بايد تا بازي نفت تهران به او فرصت داد تا ببينيم آيا مي‌توان به او اميدوار ماند يا نه!

90: بازيكنان چقدر در كسب اين نتايج ضعيف مقصر هستند؟

متاسفانه بازيكنان پرسپوليس بيشتر از اين‌كه به دنبال بازي كردن باشند دنبال كسب درآمد هستند! اين بازيكنان به فكر هواداران و تيم نيستند و فقط آمده‌اند كه باشند.

90: چرا رويانيان با اين همه هزينه نتوانست پرسپوليس را بسازد؟

به دليل اين‌كه همه چيز در فوتبال پول نيست. صداقت، حقيقت، درستي و... از عوامل اصلي موفقيت هستند متاسفانه باشگاه پرسپوليس با اين هزينه ميلياردي پول بيت‌المال را هدر داده است. ايشان به جاي اين‌كه اين همه پول خرج بزرگسالان مي‌كرد بايد به زيرساخت‌ها و تيم‌هاي پايه اهميت مي‌داد و بخشي از اين پول را آنجا هزينه مي‌كرد تا باشگاه پرسپوليس حداقل آينده بهتري داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
0
0
همه میچاپند ومیخورند وحیف ومیل میکنند این هم روش
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین