کد خبر: ۱۷۰۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۷

جلسه روسای کمیسیون‌ها با احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون پارلمانی رئیس جمهور به جلسه مشترک دیروز روسای کمیسیون‌ها مجلس با رئیس جمهور اشاره کرد و گفت:‌ اولین محور این جلسات تاکید بر تعامل و همکاری همه جانبه دولت و مجلس بود.

لطف‌الله فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور در جلسه امروز خود با اعضای کمیسیون های مجلس با اشاره به جلسه مشترک روز گذشنه رؤسای کمیسیون‌ها با حضور محمود احمدی‌نژاد که به دعوت خود رئیس جمهور و با هدف تعامل هرچه بیشتر کمیسیون‌ها، مجلس و دولت تشکیل شد، اظهار داشت: اولین محور، تاکید بر تعامل و همکاری همه جانبه دولت و مجلس بود که همه رؤسای کمیسیون‌ها تقاضای ادامه پیدا کردن و دنبال کردن آن را داشتند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد:‌ تولید ملی، حمایت از صنعت، حمایت از بخش کشاورزی و آبیاری،بحث بیمه کالاهای کشاورزی از جمله موارد و موضوعاتی است که در این نشست احصاء و در اولویت رسیدگی قرار گرفت.

وی همچنین از محورهای دیگر این نشست را استفاده از ظرفیت‌های صندوق توسعه ملی عنوان کرد که قرار شد در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم با کمک دولت انجام شود.

فروزنده با تاکید بر لزوم توجه ویژه به فرهنگ، یادآور شد: موضوعات فرهنگی محور مهم همه کارهاست که در این نشست مورد توجه ویژه رئیس جمهور و رؤسای کمیسیون‌ها قرار گرفته است؛ امیدواریم بتوانیم در این امر پیشرفت مناسبی داشته باشیم.

به گزارش فارس،معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: آموزش عالی نیز از جمله محورهایی است که نیازمند همکاری و توجه بیشتر 2 حوزه مجلس و دولت است و در این نشست توجه به آن با تاکید بر توانمند کردن دانشجویان هم از نظر علمی و هم از نظر دانش متناسب نیازهای روز دولت، مورد بحث و بررسی و در دستور کار کمیسیون‌ها قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین