کد خبر: ۱۷۰۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵

علی دایی و گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رویانیان دو روز پیش در مصاحبه‌ای گفت که برای فصل بعد سرمربیگری را به یک سرمربی جوان ایرانی خواهد داد. شنیده شده است که رویانیان مذاکراتی هم با علی دایی داشته است.

با توجه به اظهار علاقه رویانیان به علی دایی در ابتدای فصل به نظر می‌رسد که منظور رویانیان از مربی حوان هم علی دایی باشد.اگر نتایج ضعیف پرسپولیس ادامه پیدا کند حتی احتمال دارد که دایی در میانه فصل هم جای مانوئل را بگیرد.

چیزی که راه آهنی ها مسلماً با آن مخالف خواهند بود اما در هر صورت اگر دایی بخواهد به پرسپولیس برگردد آن‌ها چاره‌ای نخواهند داشت.

به گزارش سایت گل،طبق این شنیده‌‌ها گزینه رویانیان برای کمک به دایی، یحیی گل محمدی است که قبل‌تر هم دستیار او بوده است. گل‌محمدی هم این فصل سرمربی صبا است و رفتن او به پرسپولیس نیازمند رضایت این باشگاه است. البته رابطه گل‌محمدی با صبا به خوبی رابطه دایی با راه‌آهن نیست.‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
0
0
دایی بهترین گزینه ایست که جناب رویانیان برای سرمربیگری پرسپولیس در نظر گرفته اند امیدوارم که اقای رویانیان هر چه سریعتر امور مربوط به نقل وانتقال ایشان را به تیم انجام دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
0
0
خدا رحم کنه!!دایی شبیه مرحوم دهداریه که همه رو قلع و قمع کرد.احتمالا پولادی و ماهینی و قاضی باید نگران آیندشون باشن چون دایی خلیلی-شیث رضایی و خیلیها رو نابود کرد(از جمله تیم ملی رو).خدا رحم کنه!!!!فقط محمد مایلی کهن رو عشقه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
0
0
دایی اگرطبیب بودسرخود دوا می کرد.بدترین باخت های پرسپولیس زمان دایی بود.این دفعه می خوادچه گلی به سرپرسپولیس بزنه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین