کد خبر: ۱۷۱۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۴
هفته ششم ليگ برتر فوتسال

پيروزی دبيری و حفاری برابر حريفان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته ششم ليگ برتر فوتسال با انجام سه بازي در شهرهاي مختلف آغاز شد. 

سه بازي از هفته ششم ليگ برتر فوتسال امروز(پنج شنبه) در سه شهر تبريز، قم و اهواز برگزار شد و تيم هاي دبيري تبريز، صباي قم و حفاري اهواز برابر حريفانشان به برتري رسيدند.

در يكي از مهم ترين ديدار هاي اين هفته، صباي قم ميزبان گيتي پسند اصفهان بود و صبا در حالي كه امير شمسايي سرمربي اش را روي نيمكت نداشت با نتيجه سه بر سه به تساوي رسيد و با 13 امتياز در جايگاه چهارم جدول قرار گرفت. اين بازي با حواشي بسياري همراه بود و پس از اخراج محمد كشاورز تنش در جايگاه تماشاگران تشديد شد. پس از اينكه صبا در ثانيه آخر گل را دريافت كرد، طرفداردان قمي اشيائي را به زمين پرتاب كردند.

امروز همچنين دبيري تبريز ميزبان لبنيات ارژن شيراز بود و موفق شد با نتيجه قاطع پنج بر يك به پيروزي برسد. دبيري كه فصل قبل بدترين عملكرد را در بين تيم ها داشت، امسال با سرمايه گذاري برادران دبيري متحول شده و پس از جذب مصطفي نظري، جواد اصغري مقدم و فرهاد فخيم، تيم پر مهره تري را روانه مسابقات كرده است. دبيري همچنين پس از كسب اين پيروزي دوازده امتيازي شد و به رده سوم جدول رسيد.

تيم حفاري اهواز هم كه در خانه اش به مصاف فرش آراي مشهد رفته بود با نتيجه سه بر صفر حريفش را شكست داد تا باخت هفته قبلش را جبران كرده و با 13 در رده دوم جدول بايستد.

نتايج كامل ديدار هاي امروز به شرح زير است:

دبيري تبريز 5 – لبنيات ارژن شيراز 2

صباي قم 3– گيتي پسند اصفهان 3

شركت ملي حفاري ايران 3– فرش آراي مشهد صفر

به گزارش ايسنا، همچنين برنامه ادامه بازي هاي هفته ششم ليگ برتر به ترتيب زير است:

جمعه 24 شهريور – ساعت 17

گاز خوزستان – راه ساري

هلال احمر تبريز – شهرداري تبريز 

ميثاق تهران – شهرداري ساوه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین