کد خبر: ۱۷۱۱۵۴
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۰

نشست دوباره در خیابان ولیعصر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون نظارت بر بهره برداری منطقه شرکت 5 آب و فاضلاب شهر تهران از نشست زمین در خیابان ولیعصر محدوده میدان ولیعصر خبر داد. 

اصغرصفری در گفتگو با مهر با اشاره به نشست دوباره خیابان ولی عصر در ماه های اخیر گفت: امروز(پنجشنبه 23شهریورماه)در اثر حفاری شرکت مترو 2 نشست در خیابان ولیعصر به فاصله 25 متر از هم رخ داد که سبب شد یکی از لوله های اصلی ما به قطر 500 میلی متری ما کمر شکن کند.

معاون بهره‌برداری آبفای منطقه 5 تهران ادامه داد: این حادثه منجر به مسدود شدن خط آب رسانی این منطقه شد و در حال حاضر از محدوده منیریه تا میدان راه آهن با کمبود فشار آب در طبقات روبرو هستیم.

اصغری با بیان این که این چندمین حادثه در یک ماه گذشته است که دستگاه های حفاری مترو بر روی لوله های آب اثر گذاشته و منجر به خسارت شده است گفت: تمامی پرسنل عملیاتی ما در محل حادثه هستند و تعمیرات لازم انجام شده و تنها 40 مشترک در حریم خیابان ولی عصر دچار قطعی آب شده اند که تا دو ساعت دیگر مشکل بی آبی این مشترکان نیز رفع می شود.

وی افزود: در این حوادث تاثیر عملیات عمرانی مترو بر لوله های آب کاملا مشهود است و شکایت قضایی در این زمینه انجام می شود .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین