کد خبر: ۱۷۱۱۶۰
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۹

آقا‌تهرانی در جمع طلاب: فیس‌بوک باید بو می‌شود

تردید در ولایت فقیه تردید در ولایت امام عصر است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، ولایت فقیه را موضوعی متقن و محکم برشمرد و بر این‌نکته که میزان در مسائل سیاسی باید ولایت باشد، تاکید کرد. 

مرتضی آقا تهرانی که در جمع طلاب بر‌تر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دانشگاه شهید عباس‌پور سخن می‌گفت، به اهمیت اخلاق در سیاست اشاره کرد و گفت: توحید اصلیترین پایه اعتقادی است که اگر درست بنا گذاشته شود، اخلاق و فکر درست از آن بیرون می‌آید و در نتیجه آن سیاست نیز درست رقم می‌خورد.

وی دنیای سیاست را دریایی طوفانی خواند که اگر بر پایه‌های اعتقادی درست بنا گذاشته نشود و اخلاق رعایت نگردد به سرانجام بدی منتهی خواهد شد.

آقا تهرانی همچنین با تاکید بر اهمیت موضوع ولایت فقیه، گفت: بحث ولایت فقیه موضوع متقن و محکمی است، تردید در ولایت فقیه تردید در ولایت امام عصر است. میزان در مسائل سیاسی باید ولایت باشد.

این نماینده مجلس در ادامه این نشست در پاسخ به سوالی درباره نامزد اصول‌گرایان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: ما در حال بررسی این موضوع هستیم، اما به دلیل آنکه مقام معظم رهبری هنوز به این موضوع نپرداختند، ما نیز وارد آن نمی‌شویم چرا که نمی‌خواهیم با طرح زودهنگام موضوع انتخابات ریاست جمهوری فضای کشور را تحت تاثیر قرار دهیم.

آقا تهرانی در پاسخ به پرسش دیگری درباره به وحدت نرسیدن جبهه پایداری و جبهه متحد اصول‌گرایان در انتخابات مجلس نهم گفت: ما می‌گفتیم که مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که متصل به قدرت و ثروت هستند یا در فتنه ۸۸ سکوت کرده‌اند را نیاورید، اما برخی گفتند که نمی‌شود و در آینده مشکل‌ساز خواهد شد، بحث سر این بود که اگر به ولایت معتقدند، چرا حرف ما را قبول نکردند.

آقاتهرانی افزود: هرچه جلو‌تر می‌رویم فتنه‌ها پیچیده‌تر و امتحان‌ها سخت‌تر و ریزش خواص نیز بیشتر می‌‌شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره مواضع آیت‌الله بهجت درباره نظام و این‌که چرا ایشان نسبت به برخی مسائل اظهار نظر نمی‌کردند، اظهار کرد: ایشان نسبت به نظام، ولایت و شخص مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ایی داشتند، اما در برخی از مسائل وارد جزئیات نمی‌شدند.

این نماینده مجلس در مورد کاهش بودجه فرهنگی کشور که مورد پرسش یکی از حاضران قرارگرفت گفت: عوامل مختلفی در این باره موثر بود در زمان بودجه‌بندی، برخی در مجلس بر سر بودجه چانه‌زنی می‌کنند، برخی هم شهرستانی فکر می‌کنند و به دنبال حل مشکلات حوزه خود هستند و‌گاه نیز ممکن است کمیسیون مربوطه قوی عمل نکنند، در این باره اشکال وارد است و تنها مقصر مجلس یا دولت نیست.

به گزارش ایلنا، وی گفت: کمیسیون فرهنگی جزء کمیسیون‌هایی بود که مظلوم واقع شد. متاسفانه تعداد ما نیز در کمیسیون فرهنگی کم است هر چند دوستان با گرمی در این زمینه کار می‌کنند.

آقا تهرانی در پایان در پاسخ به پرسشی در مورد فیس‌بوک و این‌که آیا شما عضو فیس‌بوک هستید گفت: من عضو فیس‌بوک نیستم، اما معتقدم این مسئله نیز باید بومی شود و به گونه‌ای نباشد که همه چیزما دست دیگران قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
0
0
آفتاب جان!کلی جمله رو این ور اون کردیم تافهمیدیم چی نوشتی!
لطفا فاصله کلمات رارعایت کنید:بومی شود
شمانوشتی:فیس بوک بو می شود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
0
0
چه نظر سنجیده ای...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین