کد خبر: ۱۷۱۲۰۰
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۹

هفته‌ی هشتم ليگ برتر؛ دايی و قلعه‌نويی دوباره به هم رسيدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رقابت‌هاي هفته‌ي هشتم ليگ برتر با انجام پنج ديدار در روز جمعه پيگيري مي‌شود كه در مهم ترين آنها راه آهن و استقلال به مصاف هم مي‌روند.

به گزارش ايسنا، پس از اين كه ليگ فوتبال ايران براي رسيدن تيم ملي به آمادگي و هماهنگي لازم (!) براي رويارويي با لبنان 17 روز تعطيل شد هفته‌ هشتم آن از امروز (جمعه) آغاز مي‌شود و فردا با انجام پنج ديدار پيگيري مي‌شود.در ادامه نگاهي به بازي‌هاي جمعه خواهيم داشت

* ذوب آهن اصفهان ـ فولاد خوزستان ساعت 18:30

شاگردان رسول كربكندي كه اين روزها حال و روز خوشي ندارند و با كسب تنها يك برد و سه امتياز در قعر جدول حضور دارند، در زمين خودشان از حسين فركي و يارانش پذيرايي مي‌كنند كه هفته‌ گذشته توانستند پرسپوليس را در زمين خودشان متوقف كنند و حالا براي اين كه بتوانند خودشان را از رده چهاردهم جدول جدا و به رتبه‌هاي بالاتر صعود كنند در اصفهان به مصاف ذوب آهن مي‌روند.

* فجر سپاسي ـ داماش گيلان، ساعت 18:30

زردپوشان فجرسپاسي شيراز كه توانستند با مربي كار كشته خود محمود ياوري 11 امتياز كسب كنند و رده هشتم جدول قرار بگيرند، اين هفته‌ از داماشي پذيرايي مي‌كنند كه هفته‌ گذشته در داربي گيلان و در زمين خودش برابر ملوان به تساوي بدون گل رسيد. از طرفي داماشي‌ها در طول تعطيلات ليگ سعي كردند به آمادگي لازم برسند و از همين رو براي برگزاري يك بازي تداركاتي با استقلال به تهران آمدند كه اين ديدار با تساوي يك بر يك به پايان رسيد. حالا آنها ميهمان فجر خواهند بود تا بتوانند 9 امتيازي كه از هفت بازي كسب كرده‌اند را بيشتر كنند و رتبه بهتر از يازدهمي را به خود اختصاص دهند.

* صباي قم ـ گهر زاگرس، ساعت 18:35

صبا با هدايت گل محمدي توانسته‌ از مجموع هفت بازي خود 11 امتياز كسب كند. اين تيم در حالي از گهر زاگرسي پذيرايي مي‌كنند كه تيم تازه‌وارد به ليگ برتر همچنان با مشكلات عديده‌اي دست و پنجه نرم مي‌كنند و مهدي تارتار سرمربي اين تيم هم از سمت خود استعفا كرده است . گهر در حال حاضر با شش امتياز در رده پانزدهم جدول حضور دارد و با تفاضل گل بيشتر نسبت به پرسپوليس يك رده بالاتر از اين تيم قرار دارد و از كانديدهاي سقوط به شمار مي‌رود. گهر شايد براي برخوردار شدن از حمايت نياز به نتايج قوي‌تر داشته باشد چرا كه مسئولان مي‌گويند" مگر گهر نتيجه گرفته كه از آن حمايت كنيم!!؟"

* ملوان بندر انزلي ـ تراكتورسازي تبريز، ساعت 18:45

دو تيم ملوان و تراكتور در شرايطي در انزلي به مصاف هم مي‌روند كه هر دو تيم هفته‌ گذشته را با تساوي برابر حريفانشان به پايان رساندند. شاگردان فرهاد پورغلامي و اوليراي پرتغالي هر دو توانسته‌اند از هفت بازي گذشته خود 12 امتياز بگيرند و حالا تلاش خواهند كرد تا از يكديگر گوي سبقت را بربايند.

* راه‌آهن شهر ري ـ استقلال تهران، ساعت 19:45

اين بازي يكي از مهم‌ترين ديدارهاي هفته هشتم به شمار مي‌رود. تقابل سرمربيان سابق تيم ملي يعني امير قلعه نويي و علي دايي كه اين بار در تيم‌هاي راه‌آهن و استقلال به هم رسيده‌اند، مي‌تواند جالب توجه باشد. تيم فوتبال راه‌آهن سرانجام توانست پس از كش و قوس‌هاي فراوان بازي را در ورزشگاه آزادي برگزار كند. شاگردان علي دايي هفته‌ گذشته توانستند سايپا را در خانه خودش شكست دهند و آنها هم مانند ملوان و تراكتورسازي تاكنون 12 امتياز كسب كرده‌اند و در رده چهارم جدول قرار دارند. امير قلعه نويي كه امروزها شايعه بازگشتش به نيمكت تيم ملي مطرح شده است، تلاش خواهد كرد تا توانايي‌هايش را به رخ بكشد، هر چند كه تاكنون نتوانسته با استقلال انتظارات لازم را برآورده كند و با كسب 9 امتياز و يك بازي كمتر در رده دهم جدول قرار داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین