کد خبر: ۱۷۱۲۳۹
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸

امام جمعه بجنورد: مسئولان کنترل بازار، بر قیمت‌ها اعمال قانون کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امام جمعه بجنورد با اشاره به افزایش قیمت چند برابری اجناس از سوی برخی افراد، گفت: کسانی که مسوولیت کنترل بازار را بر عهده دارند باید بر این امر اعمال قانون کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام "ابوالقاسم یعقوبی" در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز خراسان شمالی، با بيان اينكه مردم ایران مردمی ولایت‌مدار هستند، تصريح كرد: افرادی که در این شرایط اقتصادی از فرصتها استفاده کرده و قیمتها را افزایش می‌دهند با دشمنان چه تفاوتی دارند.

وی با تاکید بر لزوم ایفای نقش تعزیرات در کنترل قیمتها، تاکید کرد: اوضاع بازار مطلوبتر خواهد شد.

حجت‌الاسلام يعقوبي همچنین با اشاره به مجالس عروسی که همراه با گناه است، گفت: این فرهنگ غلط را از جامعه اسلامی جمع کنید و آبروی شیعه را نبرید، مجالس را با گناه آغاز نکنید و این گناه را به دیگران صادر نکنید.

امام جمعه بجنورد با اشاره به سالروز شهادت امام صادق(ع)، گفت: در ایام شهادت ائمه‌(ع) به تمام معابر، منازل، کوچه‌ها و خیابانها و سردرب مغازه‌ها پرچم سیاه نصب کنید و باید شهرداری و شورای اسلامی شهر در این زمینه پیشگام باشند.

وی همچنین با اشاره به هتک حرمت پیامبر(ص) توسط دشمنان، گفت: سیره پیامبر(ص) سرافرازی دنیا و آخرت است و کسانی که از فرهنگ ایشان جلوتر گام بردارند از دین خارج شده‌اند.

حجت‌الاسلام يعقوبي کتاب سلمان رشدی و سوزاندن کتاب قرآن را از جمله عکس‌العملهای دشمنان در مقابل اسلام ناب ذکر کرد و افزود: دشمنان با این کارها آبروی خود را برده و بر منزلت پیامبر نور و رحمت می‌افزایند. 

بنابر این گزارش، نمازگزاران بجنوردی در محکومیت هتک حرمت به ساحت پیامبر(ص) و اعلام خشم و انزجار از این عمل، از مصلای امام خمینی(ره) بجنورد تا میدان بازرگانی راهپیمایی کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
0
0
این دولت اگرنظارت دارد براعضای کابینه اش نظارت کندکه هر روزی تشت رسوایی یکیشون صداش بلندمیشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین