کد خبر: ۱۷۱۲۸۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۲

چند درصد كاربران اينترنت ADSL دارند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مروري بر آمار كاربران اينترنت پرسرعت يا ADSL گوياي آن است كه با وجود گسترش استفاده از اين شيوه، همچنان تنها 5،99 درصد از كاربران از اين روش براي اتصال به اينترنت استفاده مي‌كنند.

به گزارش ايسنا، بنا بر آمارهاي اعلام شده در سال 90 حدود چهار ميليون و 530 هزار كاربر اينترنت به ADSL‌ دسترسي داشته‌اند كه اين رقم حدود 6 درصد از كل كاربران اينترنت كشور محسوب مي‌شود.

اما در سال 89 تعداد كاربران اين شيوه به مراتب كمتر از سال 90 بود و تنها يك ميليون و چهارصد هزار نفر به ADSL دسترسي داشته‌اند كه با اين وجود همچنان 5،73 درصد از دسترسي‌هاي اين سال از طريق ADSL بوده است.

بنا بر اعلام مراجع متولي فناوري اطلاعات در كشور، در سال 88 هم تعداد كاربران اينترنت پرسرعت كشور يك ميليون و 400 هزار نفر بود كه اين رقم در مقايسه با سال 87 كه تعداد مشتركان اين بخش به 980 هزار نفر هم نمي‌رسيد، رشدي نسبي داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
0
0
دیوانه کلمه اینترنت پر سرعت هستم اما در ایران به 128 کیلو می گن پرسرعت در خارج از ایران به سرعت زیر 1 مگ اصلا پر سرعت نمی گن و کلی هم جریمه داره اگر کسی اینترنت کمتر از 1 مگ به عنوان پر سرعت بفروشه .در کره هم که اینترنت پر سرعت 20 مگ رو جزو حقوق شهروندی و اولیه اعلام کردند. اما ما اینجا میگیم اصلا دریافت تصویر جزو برنامه نبوده و قانون ما همان قانون 5 سال پیش هست. آیا ما ایرانی ها واقعا می خواهیم پیشرفت کنیم یا همیشه دوست داریم فقط شعار بدیم.؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
0
0
طبق اعلام اتحادیه جهانی ارتباطات اینترنت با سرعت بالای 1.5mbps را اینترنت پر سرعت گویند با این تعریف ما اصلا اینترنت نداریم و با اینترنت دشمنی داریم.نسل جدید در کشورهای توسعه یافته با تکنولوژی دایال آپ آشنایی ندارند و چنین خاطره هایی رو در داستانهای اجداد خود شنیده اند.خیلی دوست داشتم تو نروژ بودم و 79 نفر رو میکشتم تا حداقل اینترنت پر سرعت داشته باشم!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین