کد خبر: ۱۷۱۳۸۹
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۱

پیروزی استقلال مقابل راه آهن

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال استقلال که در هفته‌های ابتدایی دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر نتوانسته بود نمایش قابل قبولی داشته باشد، در دیدار برابر شاگردان دایی نمایش مطلوبی داشت و توانست برابر این تیم به پیروزی برسد اما در جدول رده‌بندی از جایش تکان نخورد. 

به گزارش مهر، آخرین دیدار از روز دوم هفته هشتم رقابت های لیگ برتر از ساعت 19:45 امروز شنبه بین تیم های استقلال و راه آهن در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان شاگردان امیر قلعه نویی با نمایشی بهتر از هفته های قبل برابر تیم علی دایی به پیروزی 2 بر صفر دست پیدا کردند.

در این دیدار که به قضاوت علیرضا فغانی و در حضور نزدیک به 5 هزار تماشاگر برگزار شد، آرش برهانی(9) برای استقلال گل زد تا شاگردان قلعه نویی نیمه اول را با پیروزی به پایان برسانند. این پیروزی در حالی بدست آمد که سیدمهدی رحمتی در دقیقه 36 ضربه پنالتی بهادر عبدی را مهار کرد.

در نیمه دوم شاگردان امیر قلعه نویی بازهم تیم برتر میدان بودند و موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 82 میثم بائو که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود با ضربه ای زیبا گل دوم استقلال را به ثمر رساند تا شاگردان قلعه نویی به یک پیروزی خوب دست پیدا کنند.

تیم فوتبال استقلال که قبل از این 9 امتیازی بود با این پیروزی 12 امتیازی شد اما همچنان در رده دهم و پایین تر از تیم راه آهن باقی ماند. شاگردان علی دایی نیز با 12 امتیاز در رده نهم قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین