کد خبر: ۱۷۱۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۶

تمدید دو ماهه قرار داد بیمه تکمیلی بازنشستگان با بیمه دی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی اکبر خبازها با اشاره به اینکه فقط 5 روز به اتمام مهلت قرار داد بیمه تکمیلی بازنشستگان باقی مانده است ، افزود: با توجه به پایان مهلت بیمه تکمیلی از ابتدای تابستان از طریق روزنامه ‌ها اعلام کرده ایم که برای سال جاری با شرکت بیمه‌ ای که خدمات بیشتری ارائه و حق بیمه کمتری دریافت کند، قرارداد منعقد خواهیم کرد.

وی گفت: متاسفانه طی این مدت رایزنیها نتیجه ای در بر نداشته و موفق به انعقاد قرار داد جدید با هیچ یک از شرکتهای بیمه ای نشده ایم.

به گفته رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، حق بیمه ‌ای که شرکت‌ های بیمه ‌ای برای انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی با بازنشستگان تامین اجتماعی درخواست می کنند بالاست و بازنشستگان باتوجه به درآمدشان توان پرداخت آن را ندارند و همین موضوع باعث عدم انعقاد قرار داد شده است.

خبازها تاکید کرد: امیدواریم بیمه دی تمدید دو ماهه قرار داد رابپذیرد و در صورت موافقت احتمال اینکه قرار داد سال آینده را نیز با این بیمه منعقد کنیم زیاد است.

به گزارش مهر،وی گفت: تاخیر در پرداختهای سال گذشته تاحدودی باعث نارضایتی مسئولان بیمه دی شده بود که امیدواریم با روان سازی پرداختها و همچنین اندکی بیشتر شدن قیمت فعلی بیمه تکمیلی بتوانیم رضایت آنان را جلب کرده و مجددا با این بیمه قرار داد منعقد نماییم. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
0
0
میخواستم عرض کنم که شرکت بیمه دی بتعهدات خود عمل نمیکند...بعنوان مثال اینجانب اصل مدارک مربوط به برخی از هزینه های انجام شده خودراکه درنیمه فروردین ماه بنمایندگی اینشرکت درخیابان گاندی ارایه نموده ام تاکنون دیناری بحسابم واریز نشده است وجالب اینکه این شرکت درقبال دریافت اصل مدارک رسید ارایه نمینماید ودرنتیجه مراحل بعدی
قابل پیگیری قانونی نمیباشد.....نوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
0
0
تورا خدا خواهشا این تکمیل درمانا رو زود بریزید به حساب این باز نشسته ها سره منه بدبختو خوردند!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین