کد خبر: ۱۷۱۶۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۸

پیش‌فروش پروژه‌های ساختمانی بانک ملت در سنوات آتی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشتركان گرامي؛ خبر ارسالي در ساعت 11:45 به شرح زير اصلاح مي‌شود:

به گزارش ايسنا، حبیب الله بوربور با بیان این نکته که بانک ملت چند پروژه بزرگ ساختمانی در تهران در دست ساخت دارد، افزود: این پروژه ها از لحاظ اقتصادی از اهمیت زیادی برخوردار است و ارزش افزوده زیادی برای بانک در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر این نکته که برخی از این پروژه‌ها بیش از 100 هزار متر مربع زیربنا دارند یادآور شد: پروژه های اتوبانک در خیابان شریعتی، لتمال کن در انتهای بزرگراه همت، الهیه در منطقه الهیه، جمشیدیه در حوالی پارک جمشیدیه و شهاب در خیابان استاد معین تهران از مهم ترین این پروژه ها هستند.

معاون مدیرعامل بانک ملت، قیمت تمام شده پروژه اتوبانک را حدود یکهزار و 677 میلیارد ریال، پیش بینی فروش آن را دو هزار و 822 میلیارد ریال و پیش بینی سود آن را بیش از یکهزار و 345 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: این پروژه که در مرحله اجرای اسکلت، سقف و دیوار حائل است حدود 67 هزار متر مربع زیربنا خواهد داشت.

وی زیربنای پروژه لتمال کن را هم حدود 120 هزار متر مربع خواند و گفت: قیمت تمام شده این پروژه حدود یکهزار و 483 میلیارد ریال، پیش بینی فروش آن حدود دو هزار و 305 میلیارد ریال و پیش بینی سود آن بیش از 822 میلیارد ریال است که در مرحله اجرای خاکبرداری و پایداری سازه خاک است.

بوربور قیمت تمام شده پروژه الهیه را با حدود 48 هزار متر مربع زیربنا بیش از 545 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: میزان فروش این پروژه بیش از 889 میلیارد ریال و سود آن هم 344 میلیارد ریال پیش بینی شده است و هم اکنون در مرحله نصب اسکلت قرار دارد.

معاون مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این نکته که پروژه جمشیدیه با حدود 70 هزار متر مربع زیربنا در مرحله طراحی نقشه و شروع ساخت است، تاکید کرد: قیمت تمام شده این پروژه حدود یکهزار و 230 میلیارد ریال است و میزان فروش آن حدود دو هزار و 582 میلیارد ریال و میزان سود آن هم یکهزار و 352 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی همچنین زیربنای پروژه شهاب را حدود 65 هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: قیمت تمام شده این پروژه بیش از 876 میلیارد و 500 میلیون ریال، پیش بینی فروش آن حدود یکهزار و 878 میلیارد ریال و پیش بینی سود آن بیش از یکهزار و یک میلیارد ریال بر پایه قیمت های سال 1390 جهت هزینه، قیمت فروش و سود حاصله برآورد شده است.

بوربورپیش بینی کرد که این پروژه‌ها سود قابل توجهی را نصیب بانک ملت و سهامداران آن خواهد کرد و ارزش افزوده مطلوبی را نیز برای پیش خریداران به همراه خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین