کد خبر: ۱۷۱۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۱
از اعتراف کمک داور با دلال معروف! تا حق خوري تيم فولاد

هرآنچه در برنامه ديشب 90 گذشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برنامه شب گذشته 90 از ساعت 10و 45 دقيقه آغاز شد ، در آغاز برنامه 90 عادل فردوسي پور که دوشنبه 27 شهريور ماه در شب سالروز ميلاد تولد حضرت معصومه(س) به روي آنتن رفت. در مردانه ترين برنامه سيما اين روز را به همه به خصوص دختران تبريک گفت. 

امير حاج رضايي کارشناس فوتبال و شکور کارشناس داوري مهمان حضوري و ويژه برنامه 90 بودند ، کارشناس فوتبال در ابتداي بحث، پيام آور حرف مردم به مجري برنامه بود،امير حاج رضايي گفت: آقاي فردوسي پور من به عنوان پيام رسان مردمي که من را ديده اند و از من خواستند به شما بگويم که اين چه وضع فوتبال است! مردم از شما به عنوان امين فوتبال خواستند که پيگير اين اوضاع در فوتبال باشيد.

در ادامه حاج رضايي گفت : وضعيت حال فوتبال ما مانند 11 سال پيش بعد از اتفاق منامه است ، مقابل ازبکستان با شانس برنده شديم ، برابر قطر در تهران ضعف داشتيم و توان بردن نداشتيم و در مقابل لبنان هم که فاجعه بار بوديم

زماني که از کارشناس برنامه در مورد وضعيت تيم پرسپوليس سوال شد، بيان کرد: در سال گذشته آبان ماه در همين برنامه در مورد اوضاع تيم پرسپوليس صحبت کرديم و من نظراتم را گفتم. آقاي فردوسي پور نه من نوستراداموس هستم نه شما ولي وضعيت تيم پرسپوليس قابل پيش بيني بود.

در ضمن من نه طرف دار پرسپوليس هستم نه استقلال ولي اعتقاد دارم که موفقيت اين دو تيم به نفع فوتبال کشورمان است و باعث مي شود که تيم ملي بهتري داشته باشيم و آرزو مي کنم که اين تيم موفق باشد.

وي در پايان بحث از مسئولان فوتبال ايران خواست تا حسين فرکي را به کادرفني تيم ملي اضافه کنند. او گفت:« حسين فرکي هم به عنوان مربي و هم بازيکن در جام جهاني حضور داشته . او چهره اي دوست داشتني بين همه ماست .

در ادمه بازي بازيکنان تيم ملي زير ذره بين قرار گرفت و عملکرد بازيکنان بررسي شد .در ضمن ديدار ايران و لبنان به مدت دو دقيقه به نمايش در آمد .

سپس غلام رضا رفيعي مشاور حقوقي صدا و سيما مهمان حضور ديگر برنامه 90 بود که در مورد عدم پخش بازي ايران و لبنان اظهار داشت که بعلت درخواست غيرمنطقي و گران بودن بيش از عرف حق پخش بازي فوق را نخريديم .

در ادامه پس از بازي فولاد و ذوب آهن به اعتقاد کارشناس داوري 90 گل صحيح فولاد مردود اعلام شد و گل ذوب آهن در شرايط آفسايد به ثمر رسيد . کريمي کمک داور جنجالي اين ديدار به روي خط آمد و در ميان صحبتهايش به داشتن ارتباط با دلال معروف اعتراف کرد !

اولتيماتوم رويانيان به 2 بازيکن

در قسمت پاياني برنامه محمد رويانيان مدير عامل باشگاه پرسپوليس روي خط آمد و آخرين وضعيت باشگاه را توضيح داد ، در ضمن به دو بازيکن که البته نامي از آنها نبرد اتمام حجت کرد .

پرسش و پاسخ نظرسنجي 90

پرسش نظرسنجي 90 اين بود که مهمنرين علت افت فوتبال ايران چيست ؟ 1- پرداخت پولهاي بي رويه و بي انگيزگي بازيکنان 2- ضعف مربيان 3- ناکارآمدي فدراسيون و مديران باشگاهها . که در پايان حدود 71 درصد به گزينه 1 راي دادند ، 25 درصد گزينه 3 را برگزيدند و 4 درصد ضعف مربيان را علت افت تيم ملي عنوان کردند.
تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
0
0
حاج رضایی که کارشناس نیست....بین اینهمه مربی و بازیکن قدیمی گیر دادید به حاج رضایی......کس دیگه ای نیست....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین