کد خبر: ۱۷۱۶۹۳
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷

مرگ مشکوک همسر قاضي سابق دادگستري

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قاضي سابق دادگستري که به اتهام قتل همسر سومش براي سومين بار پاي ميز محاکمه نشسته بود کشتن همسرش را انکار کرد و مدعي شد او خودکشي کرده است.

شامگاه روز ۲۳شهريور سال ۸۴ به ماموران پليس شهرستان خوي خبر رسيد زن ۱۷ ساله اي به نام مريم بر اثر شليک گلوله جان باخته است.تحقيقات در اين باره ادامه يافت و افسران آگاهي در جريان بازجويي از همسر مقتول به ضد و نقيض گويي هاي او پي بردند و دريافتند او از قبل با همسرش اختلاف داشته و به دليل سوء ظن به همسرش بارها در خانه را به رويش قفل کرده است.

گزارش کارشناسان پزشکي قانوني و اسلحه شناسي نشان مي داند مقتول خودکشي نکرده بلکه قرباني توطئه اي شوم شده است. در چنين شرايطي متهم با راي قضات به اتهام قتل همسرش به قصاص محکوم شد.

اين راي در ديوانعالي کشور نقض شد و متهم در دومين دور ازمحاکمه از اتهام قتل عمد تبرئه شد. اما دومين راي نيز شکسته شد تا اين که صبح ديروز اين مرد براي بار سوم در دادگاه کيفري استان تهران محاکمه شد.

به گزارش خراسان،جلسه محاکمه روز گذشته در شعبه ۷۴ برگزار شد، پس از طرح تقاضاي قصاص اولياي دم يک کارشناس اسلحه شناسي به تشريح کارشناسي ماجراي شليک گلوله پرداخت و بعد از دفاع متهم ۵ قاضي دادگاه براي اخذ تصميم وارد شور شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
0
0
سلام متاسفانه کرارا دیده و خوانده شده کسانی که حتی از الف بای قوانین حقوقی آگاهی ندارند به انحناء مختلف خود را مبری میکنند حال ایشان که قاضی هم هست و الله واعلم !! راستی چرا همسر سوم ؟ معمولا در پرونده های طلاق باید قضاوت صحیح صورت گیرد که مقصر کیست زن یا مرد ولی خوب وقتی به سه مرد برسد بی شبهه باید در صلاحیت اخلاقی چنین مردی تردید داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
0
0
سلام ، کسی که برای بار سوم ، زن 17 ساله بگیرد ، یعنی اینکه جنون شهوت گرفته است و معمولا" هم آخر و عاقبتشان
همین می شود .و معمولا" آه و نفرین چندین خانواده و فرزند
پشت سرشان است .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین