کد خبر: ۱۷۱۸۰۲
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۹
آغاز مرحله گروهى ليگ قهرمانان اروپا

شب اول ليگ قهرمانان اروپا چگونه گذشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دیشب زنگ آغاز ليگ قهرمانان باشگاههاى اروپا به صدا در آمد . مرحله گروهی فصل 13 - 2012 مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا از ساعت 23:15 روز سه شنبه با برگزاری هشت دیدار آغاز شد که طی آن تیم‌های رئال مادرید و مالاگای اسپانیا، شالکه 04 و دورتموند آلمان، آرسنال انگلیس، پورتوی پرتغال و پاریسن ژرمن فرانسه مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و دیدار میلان ایتالیا و اندرلشت بلژیک نیز به تساوی بدون گل انجامید.

به گزارش «تابناک»، در ۴ گروه اول ۸ مسابقه برگزار شد كه ۲ بازى حساسيت بيشترى نسب به ساير مسابقات داشت . در حساس‌ترین دیدار روز نخست از هفته اول مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو شهر مادرید به مصاف هم رفتند که جدال آنها در پایان به برتری 3 بر 2 تیم رئال انجامید. در این بازی برای تیم رئال مادرید مارسلو (76)، کریم بنزما (87) و کریستیانو رونالدو (90) گل زدند و گل‌های تیم من سیتی نیز توسط ادین ژکو (69) و الکساندر کولاروف (85) به ثمر رسید.


رئال جنگ ستارگان را از من سیتی برد


رئال مادريد در گروه چهارم ميزبان منچسترسيتى بود . ۲تيم پرستاره و قهرمان لاليگا و ليگ برتر هستند در برنابئو جنگ ستارگان را به نمايش گذاشتند که رئال با گل دقیقه 90 رونالدو 3بر 2 به برتری رسید . در این مسابقه مورينيو و مانچينى رودرروى هم ایستادند .


با اين توضيح كه در كارنامه هردو قهرمانى ليگ برتر و سرىA وجود دارد و جالب اينكه سرمربيگرى اينتر در كارنامه هردو به چشم مى خورد. اگر آگروه به اين بازى برسد در گروه چهارم كه گروه مرگ لقب گرفته ديگر بازى بين دورتموند آژاكس برگزار شد كه در نوع خودش جالب بود و در پایان تیمدورتموند که تیم دورتموند به برتری دست یافت .


ميلان و بازهم سن سيرو متوقف شد


در اين فصل از رقابتهاى سرى A ميلان ۲ بار در سن سيرو به ميدان رفته وهردو بازى را باخته و دیشب در همين ورزشگاه اولين بازى خود در ليگ قهرمانان اروپا را سپرى کردند که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.


نتایج دیدارهای روز نخست از هفته اول مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا به شرح زیر است:


گروه A:


* دیناموزاگرب کرواسی صفر - پورتوی پرتغال 2
* پاریسن ژرمن فرانسه 4 - دینامو کی‌یف اوکراین یک
گل‌ها: زلاتان ایبراهیموویچ (19 - پنالتی)، تیاگو سیلوا (30)، آلکس (32) و خاویر پاستوره (90) برای پاریسن ژرمن و میگوئل ولوسو (78) برای دینامو کی‌یف


گروه B:


* مون پولیه فرانسه یک - آرسنال انگلستان 2
گل‌ها: یونس بلهندا (9 - پنالتی) برای مون پولیه و لوکاس پودولسکی (16) و جروینهو (18) برای آرسنال
* المپیاکوس یونان یک - شالکه صفرچهار آلمان 2


گروه C:


* میلان ایتالیا صفر - اندرلشت بلژیک صفر
* مالاگای اسپانیا 3 - زنیت سنت پترزبورگ روسیه صفر


گروه D:


* دورتموند آلمان یک - آژاکس هلند صفر
گل: روبرت لواندوفسکی (87)
* رئال مادرید اسپانیا 3 - منچسترسیتی انگلستان 2
گل‌ها: مارسلو (76)، کریم بنزما (87) و کریستیانو رونالدو (90) برای رئال مادرید و ادین ژکو (69) و الکساندر کولاروف (85) برای من سیتی


- هفته نخست از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا چهارشنبه شب با برگزاری دیدارهایی طبق برنامه زیر پیگیری می‌شود:


گروه E:
* چلسی انگلستان - یوونتوس ایتالیا
* شاختار دونتسک اوکراین - نوردسیالند دانمارک


گروه F:
* بایرن مونیخ آلمان - والنسیای اسپانیا
* لیل فرانسه - باته بوریسف بلاروس


گروه G:
* بارسلونای اسپانیا - اسپارتاک مسکوی روسیه
* سلتیک اسکاتلند - بنفیکای پرتغال


گروه H:
* براگای پرتغال - کلوج رومانی
* منچستریونایتد انگلستان - گالاتاسرای ترکیه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین