کد خبر: ۱۷۱۸۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹

مردم احساس می‌كنند هزينه‌های برق بالا رفته است/ تعرفه برق تغییری نکرده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزير نيرو با تاكيد بر اين‌كه تعرفه‌هاي برق هيچ تغييري نكرده است، اعلام كرد كه درصورت پرداخت نكردن قبوض آب و برق با مشتركان برخورد شديدتري مي‌شود.

به گزارش ايسنا، مجيد نامجو پس از پايان جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به بحث هدفمندي يارانه‌ها اكثر قريب به اتفاق مردم همكاري خوبي با وزارت نيرو در جهت هزينه‌هاي آب و برق‌شان داشته‌اند اما متاسفانه مصرف‌كنندگاني هم هستند كه مصرف بالايي دارند و در صورت پرداخت نكردن هزينه‌هايشان بايد با آنها برخورد شديدتري شود.

خبرنگاري پرسيد برخي از مردم از افزايش بهاي برق گله داشتند كه وزير نيرو در پاسخ به اين سوال گفت : مصرف در تابستان بالا است و افزايش هزينه‌ها هم عادي و مردم احساس مي‌كنند كه هزينه‌ها بالا رفته در حالي كه تعرفه برق تغيير نكرده است.

وزير نيرو همچنين گفت:‌ درصدديم تا هرچه زودتر انشعابات برق و آب را به مناطق زلزله‌زده بفرستيم.

نامجو با اشاره به بازديد از مناطق زلزله زده براي منظور كردن انشعابات برق و آب در اين مناطق گفت: در اين راستا مذاكراتي را با رييس‌جمهور داشته‌ايم و قرار است كه منابعي را در اختيار وزارت نيرو قرار دهند تا همزمان با اتمام ساخت ساختمان‌ها در مناطق زلزله زده آب و برق را هم به خانه‌ها برسانيم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
0
0
آره رییس جون
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین