کد خبر: ۱۷۱۹۰۴
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۳

مرد عاشق به زندگی خود و همسر بيمارش پايان داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بنابر اعلام رسانه‌هاي انگليس مردي كه نمي‌توانست شاهد مرگ تدريجي همسر بيمارش باشد زندگي خود و همسرش را با مصرف مقدار زيادي داروي مسكن پايان داد. 

پليس انگليس اعلام‌كرد: «جان» 76 ساله وقتي متوجه شد بيماري سرطان همسرش رو به پيشرفت است و ديگر قابل درمان نيست تصميم گرفت با مصرف داروهاي مسكن خود و همسرش را به قتل برساند.

«مائورين» 71 ساله كه مدت 50 سال با «جان» زندگي مشترك داشته به سرطان روده مبتلا شده و در حال گذراندن روزهاي پاياني عمرش بود.

فرزندان اين زوج پس از يافتن اجساد والدينشان پليس را مطلع ساختند. نيروهاي پليس انگليس پس از حضور در خانه آنان نامه‌اي مبني بر اقدام به خودكشي اين زوج پيدا كردند. 

به گزارش ايسنا، به نقل از روزنامه ديلي‌ميل، «جان» در نامه‌اش نوشته بود: نمي‌توانم مرگ تدريجي همسرم را شاهد باشم همچنين تحمل دوري از او برايم بسيار سخت است به همين دليل با خوردن داروي مسكن به زندگي‌مان پايان مي‌دهيم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
0
0
به به !! خوش بحال آنها حداقل طعم خوشبختی و تفاهم را چشیدند و عمر مفیدشان را با شادی و عشق در نهایت آرامش به پایان رساندند. ما که از زندگی هیچی نمی فهمیم ازدواج هم که در اینجا خطرناکه نه پول داریم نه مسکن و نه غذا و نه رفاه و امکانات و نه آدمهای سالم و نه از عشق و عاطفه و همدلی بویی برده اند ازدواج در اینجا یعنی مثل سگ و گربه زدن تو سر هم تازه اگه سالم باشند. عشق کیلو چنده؟؟؟ وفا چیه؟؟؟ ....!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
0
0
با نظرت موافقم.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
0
0
آفتاب گرامی استدعا میکنم نظراتی را که کوچکترین اهانتی به فرد خاصی نیست سانسور نفرمایید
اگر عشق است باید اینگونه باشد که در صورت نبود معشوق
عاشق خود را هم از بین ببرد نه اینکه آنچه امروزه شاهد هستیم باشد اسیدپاشی و قبل با چاقو و هزار جنایت دیگر بعد ادعا شود عاشق بودم وقتی جواب رد شدیم ناامید شدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
0
0
اگر بعضيها معني عشق را نمي دانند ، بدانند عشق يعني همين درست است كه خودكشي گناه هست اما فكر ميكنم كه وقتي عشق مطرح باشد فرق ميكند. مجنون هم خود كشي كرد.با اين تفاوت مجنون قصد خودكشي نداشت بلكه ميخواست عشق را معني كند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین