کد خبر: ۱۷۱۹۷۲
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲

دانشجویان و طلاب تهرانی مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در اعتراض به انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر اکرم(ص)، دانشجویان و طلاب امروز مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند. 

مهر نوشت: تعدادی از دانشجویان و طلاب تهرانی امروز پنجشنبه در اعتراض به انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر اکرم (ص) در یکی از نشریات فرانسه مقابل سفارت این کشور تجمع کردند.

در این تجمع دانشجویان و طلاب با شعارهایی همچون مرگ بر فرانسه، سفیر فرانسه اخراج باید گردد، لبیک یا محمد ، حزب الله بیدار است از انگلیس بیزار است، مبارزه با انگلیس همیشگی است اعتراض خود را نسبت به سیاست های دولت انگلیس اعلام کردند.

بنابراین گزارش طلاب و دانشجویان تهرانی در این تجمع از مردم فرانسه نیز خواستند تا نسبت به این هتک حرمت به خیابان های فرانسه بریزند و نسبت به سیاست های این کشور واکنش نشان دهند. همچنین در این تجمع حضور نیروهای انتظامی چشمگیر بود.

دانشجویان و طلاب تهرانی از مردم کشورهای منطقه خواستند که اعتراض خود را همچون گذشته نسبت به انتشار این کاریکاتور موهن ادامه دهند.

بنابراین گزارش علاوه تجمع دانشجویان و طلاب تهرانی تجمع بزرگ دانشجویان و اساتید قرآنی نیز امروز در میدان فلسطین برگزار شد.

در این تجمع نیز دانشجویان و اساتید اعتراض خود را نسبت به انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر ابراز کردند.

در این دو تجمع دانشجویان و طلاب با انتشار بیانیه ای انزجار خود را از سیاست های دولت انگلیس نسبت به هتک حرمت به ارزشهای دین مبین اسلام ابراز داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین