کد خبر: ۱۷۲۰۴۴
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷

عمر مدیریت نفتی‌ها 60 روزه شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با آغاز دور جدید تغییر و تحولات مدیریتی احمد قلعه‌بانی در صنعت نفت، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران پس از 60 روز برای بار دوم تغییر کرد. 

به گزارش مهر، پس از برکناری سیدمحمود محدث قدیمی ترین و یکی از موفق ترین مدیران صنعت نفت از مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، این مدیریت استراتژیک در 60 روز گذشته 2 مدیریت جدید را به خود دیده است.

بر این اساس یک مرداد ماه سالجاری محمد علی اتفاقی به عنوان سرپرست جدید اکتشاف شرکت ملی نفت ایران منصوب شد و سپس قلعه بانی معاون وزیر نفت 29 شهریورماه از واگذاری مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت به هرمز قلاوند خبر داد.

از این رو قلاوند مدیر سابق شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان مدیر جدید اکتشاف و عضو اصلی هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب شده است.مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید اکتشاف شرکت ملی نفت ایران هفته آینده برگزار خواهد شد.

از ابتدای سالجاری تاکنون با حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و تایید وزیر نفت، مدیران امور بین الملل، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت تغییر کرده اند.

پیش بینی می شود در ادامه این تغییرات، به زودی مدیر عامل یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ بهره بردار نفت و گاز ایران هم تغییر کند. اخبار تکمیلی از تغییرات جدید مدیریتی در شرکت ملی نفت ایران به زودی منتشر می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
0
0
وقتی کسی که حتی مدیر عامل سایپا نبوده و اساسا در شرکت نفت کار نکرده . مدیر عامل شرکت ملی نفت بشه بهتر از این چه انتظاری میشه داشت. متاسفم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین