کد خبر: ۱۷۲۰۷۵
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۰

سیاری: حاضریم امنیت هند را در برابر تجاوز دزدان دریایی تامین کنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امکانات و تجهیزات ناوشکن سهند از جماران پیشرفته است و این نشان دهند قدرت ایران است گفت: به خوبی قادریم امنیت منطقه خود را حفظ کنیم و حتی حاضریم امنیت هند را در برابر تجاوز دزدان دریایی تامین کنیم. 

به گزارش مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروز در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح که در جوار مرقد مطهر حضرت امام (ره) برگزار شد درباره ناوشکن سهند و اینکه این ناوشکن چه تفاوتی با جماران دارد اظهار داشت: ناوشکن سهند از تجهیزات بالایی برخوردار است و این نشان دهنده قدرت ایران در حوزه دفاعی و نظامی می باشد.

وی گفت: ناوشکن سهند با جماران قابل قیاس نیست و در این ناوشکن از تجهیزات به روزی استفاده شده است.

سیاری همچنین درباره اینکه حمله نظامی اسرائیل به ایران را چگونه ارزیابی می کنید اظهار داشت: هیچ کشوری جرات ندارد به ایران حمله کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه در پاسخ به این سئوال که نظر شما درباره برگزاری مانور آمریکا در منطقه چیست اظهار داشت: ما از این مانور هیچ نگرانی نداریم و تمامی تحرکات و اقدامات دشمن را به خوبی رصد می کنیم.

سیاری تاکید کرد: ما به خوبی قادریم امنیت منطقه خود را حفظ کنیم و حتی حاضریم امنیت هند را درباره تجاوز دزدان دریایی تامین کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین