کد خبر: ۱۷۲۱۰۹
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۳

دستگیری به اتهام سرقت اسناد از مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک مرد مالزیایی به اتهام ربودن اسناد از مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی بازداشت شد. 

به گزارش خبر آنلاین یه نقل از خبرگزاری فرانسه ، مقامات قضایی مالزی اعلام کردند ، کونگ لی تونگ همسر آملیا گان مدیر امور مالی سابق ای اف سی بوده و اتهامات خود را تکذیب کرده است. 

گفته می شود سرقت این اسناد در ارتباط با درگیری های قانونی اخیر میان کنفدراسیون فوتبال آسیا و محمد بن همام رییس قطری و سابق این کنفدراسیون صورت گرفته است.ای اف سی بن همام را به فساد مالی و اداری در دوران ریاست خود تا زمان برکناری متهم کرده است.

ای اف سی در شکایت خود اعلام کرده سند ربوده شده مربوط به یکی از سوء استفاده های مالی بن همام در سال 2008 است. 

بن همام اعلام کرده که در سند مذکور جزییات پرداخت های شخصی او درج شده بود و این سند از دفترش ربوده شد و بعد در اسناد ارائه شده ای اف سی برای اثبات تخلفات مالی وی ارائه شده است. 

قاضی کوالالامپور اعلام کرد این دزدی روز 31 ژوئیه اتفاق افتاد و پلیس با محاصره کردن محل زندگی کونگ وی را بازداشت کرده است.وی تا زمان صدور رای دادگاه در روز 17 اکتبر به قید ضمانت آزاد شده اما پیش بینی می شود به 10 سال حبس محکوم شود. 

جزییات بیشتری از مندرجات اسناد اعلام نشد اما گفته می شود در آن فهرست تراکنش حساب شخصی بن همام 63 ساله در سال های ریاست وی در ای اف سی موجود است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین