کد خبر: ۱۷۲۱۴۱
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۳

پناهيان: نگذاريد دموكراسي تدريس شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جانشين قرارگاه عمار در نشست هم انديشي مسئولان و اعضاي فعال سازمان دانشجويان جهان اسلام كه در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهي مشهد برگزار شد، با اشاره به ظهور جنبش 99 درصدي وال استريت عليه 1 درصد سرمايه دار حاكم در آمريكا، دموكراسي در غرب را دروغي بيش ندانست و اظهار كرد: امروز به جهانيان ثابت شد كه 1 درصد سرمايه دار بر 99 درصد مردم در غرب حكومتي مي‌كنند.

به گزارش ايسنا وي با بيان اين كه دانشجويان اجازه ندهند سرفصل‌هاي دموكراسي در دانشگاه‌ها تدريس شود، خواستار توجه بيش از پيش دانشجويان به مسائل واتفاقات مهم بين‌المللي شد.

پناهيان شيوه منظم و عمليات چريكي و پارتيزاني را دو شيوه مبارزاتي در جنگ‌ها دانست و گفت: ملت ايران اسلامي در دفاع مقدس با دو شيوه جنگيدن منظم و چريكي آشنا شده‌اند. در دفاع مقدس جنگ منظم با ارتش كلاسيك توسط عراق و جنگ پارتيزاني و نامنظم توسط ايراني‌ها صورت مي‌گرفت.

پايه گذار جنگ نامنظم شهيد چمران بود، كه توانست با اجراي اين شيوه ضربات بسيار سختي بر پيكره رژيم صدام وارد كند، البته بعد از مدتي ستاد جنگ نامنظم به نيروي مردمي بسيج تغيير نام داد.

وي تنها راه پيروزي در جنگ نرم را نيز شيوه جنگ چريكي و پارتيزاني معرفي كرد.پناهيان گفت: در جنگ چريكي بايد نقاط ضعف و حساس دشمن را شناسايي و ضربات بسيار سنگيني را وارد كنيم.

وي همچنين پيروزي حزب الله لبنان را مقابل رژيم جعلي و اشغالگر قدس را نمونه بسيار كامل از موفقيت عمليات چريكي دانست كه مي‌توان با الگوبرداري در جنگ نرم موفق شد.پناهيان در ادامه تاكيد كرد: بايد نقاط مهم و داراي اولويت دشمن در نبرد نرم مشخص شده و با يك قدرت بسيار بالايي منهدم شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
0
0
حضرت حجت الاسلام جلوگیری از تدریس دموکراسی یعنی مخالفت با مردمسالاری و مردم محوری. مردم محوری یکی از اصلیات امام راحل بود. ای کاش پیش از سخن گفتن کمی فکر می کردید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
0
0
آقای پناهیان اعداد و ارقام شما یه مقدار شوخی مآبانه است. اگر دموکراسی دروغی بیش نیست و برای شما نیز ثابت شده است پس چه نیازی است که آنرا در پستو نگه دارم و اجازه رسوا شدن بیشتر آنرا ندهیم.
به دانشجو نمی شود درس دموکراسی داد او به بلوغی دست یافته است که فهم درستی از دروغ و راستی دارد.
به راستی اگر دروغ بد است پس در ایران چه خبر است؟ آیا شما غیر از دروغ چیزی شاهدید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
0
0
این دوست ما ظاهرا ..
واقعا بعضی ها ...
الانی که دیگه شما هر کتاب و هر مقاله ای رو بخواهید( حالا می خواهد مال هر سالی باشه) رو براحتی از توی اینترنت می تونی دانلود کنی
دیگه اینجور حرف زدن خیلی خنده داره
تنها سلاحی که می تونه در برابر انحرافها بایسته استدلالهای درست و عقلانیه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین