کد خبر: ۱۷۲۲۵۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۸

استقبال از پرسپولیس با پیراهن کریمی!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل سپاهان در چارچوب هفته نهم لیگ بر‌تر ساعت ۱۸ به اصفهان رسید که حاشیه‌های ورود قرمز‌پوشان به اصفهان را در زیر می‌خوانید:

* هواداران اصفهانی از بنگر و سید‌جلال حسینی بازیکنان سابق سپاهان استقبال گرمی داشتند.

* حدود ۱۵۰ هوادار پرسپولیس در فرودگاه اصفهان حضور پیدا کردند. آن‌ها با در دست داشتن پیراهن شماره ۸ علی کریمی به تشویق شدید این بازیکن پرداختند تا حدی که نیروی انتظامی مجبور شد آن‌ها را به بیرون از فرودگاه هدایت کند. کریمی در لیست ۱۸ نفره جایی نداشت و به اصفهان نرفت.

* هواداران پرسپولیس برای تشویق کریمی به هتل عباسی هم رفتند و با داشتن عکس بزرگی از وی به تشویق این بازیکن پرداختند.

* قرمزپوشان پس از اینکه در محل اسکان خود حضور پیدا کردند و شام را صرف کردند در جلسه آنالیز ژوزه شرکت کردند.

* تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته نهم لیگ بر‌تر فردا در اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
0
0
با سلام اینها که علی کریمی را تشویق می کنند واقعا از فوتبال هیچ نمی فهمند تو را خدا اگر پرسپولیس را دوست دارید بگذارید این آقا را بزارند کنار از اینها میخواهم بپرسم کریمی تو این چند سال اخیر چی برای تیم داشته غیر از بد بختی و به حاشیه بردن تیم وقتی بازی میکنه فقط فکرتونا روی اون متمرکز کنید میبینید غیر از راه رفتن هیچ کاری نمیکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
0
0
سلام من یک پرسپولیسیم وعلی کریمی رو خلی خیلی دوست دارم کریمی بازیکن خوبی و سطح فوتبالش بالاتر از فوتبال ایران ولی چون سن بالایی داره دیگه اون عملکرد ی که تو المان وامارات داشتو نداره العان هم به نظرمن میخواد که تو تیم پرسپولیس همه کاره باشه و لی این درست نیست و کریمی نباید با احساس خودش به پرسپولیس کمک کنه که مطمعن هستم پرسپولیسو دوست داره و فکر میکنه که کار درستو داره انجام میده . بهتر به جای کریمی بازیکنان جوان به پرسپولیس بیان تاهم به پرسپولیس و هم به فوتبال ملی ما کمک کنن .یادم کریمی گفته بود یه فوتبالیست باید وقتی که در اوج فوتبال رو کنار بگذاره ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
0
0
همین چند امتیاز تو فصل گذشته رو علی کریمی برا پرسپولیس آورد. اگه کریمی نبود فکر کنم تو دسته یک داشتیم بازی میکردم. کریمی سلطانه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین