کد خبر: ۱۷۲۳۱۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰

واکنش دانشجو به اظهارات فرمانداري ري

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شهر: خسرو دانشجو در واکنش به اظهارات فرمانداري ري، مبني براين که صبحت هاي وي در مخالفت با جداسازي ري از تهران براساس منافع حزبي و انتخاباتي است، اظهارکرد: براي همه مسئولان دستگاه اجرايي کشور از جمله فرماندار شهرري، احترام قائل هستم اما من لزوما نبايد انتظارات اين افراد را برآورده کنم.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر تهران، افزود: من نماينده مردم ري، تهران و شميرانات هستم و براساس عهد و پيماني که بسته ام و قسمي که ياد کرده‌ام ، آن چيزي را مطرح مي‌کنم که به نظرم درست و به نفع مردم است،حتي در صورتي که افراد گله‌مند شوند.

وي در ادامه تقدم و تاخر جدايي ري از تهران ، يا ري از تهران را بي معنا دانست و تصريح کرد: براساس دلايل علمي و کارشناسي با اين جداسازي مخالف هستم.

دانشجو گفت: ارائه دهندگان اين موضوع قانون را به عنوان دليل اصلي كار خود مطرح مي‌كنند، اما اين سوال مطرح است كه مگر در اين سالها مصوبات مهم ديگري در مجلس به تصويب نرسيده كه روي زمين مانده باشد؟

وي افزود: اگر اين مصوبه در طول اين سالها اجرايي نشده، قطعا از آن دست مصوباتي بوده است كه تاكنون زمينه اجرايي شدن نداشته و بايد بررسي كارشناسي بيشتري براي آن صورت گيرد.

بنابراين گزارش، باقرنژاد فرماندار شهرستان ري چندي پيش در نشست خبري با خبرنگاران، با انتقاد از سخنان خسرو دانشجو درباره شهرري، گفت: «آقاي دانشجو از خانواده فرهيخته‌اي است و توقع نداريم به خاطر مسايل و منافع حزبي و انتخاباتي خلاف منافع چند صد هزار شهروند شهر ري صحبت كند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین