کد خبر: ۱۷۲۴۰۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۴

قیمت روز موبایل

معرفی گوشی پرفروش از سونی
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این گوشی 120 گرمی در ابعاد 5/10 در 5/59 در 122 میلیمتری ساخته شده است.

طراحی Xperia P تاحدودی شبیه به Xperia S است و همان قاب زاویه دار با انحنا در قاب پشت را دارد که موجب مي‌شود گوشی راحت تر در دست جا بگیرد. سوکت صوتی 5/3 میلیمتری در بالای گوشی قرار دارد و فقط محل بند گوشی در پایین Xperia P تعبیه شده است. قاب پشت سونیXperia P تماما آلومینیومی است و در رنگ‌هاي نقره‌ای، مشکی یا قرمز موجود است.

لنز دوربین هشت مگاپیکسلی و فلاش LED در قاب پشت گوشی وجود دارد. دوربین در مقایسه با مدل‌هاي قبلی در فاصله بیشتری از لبه بالای گوشی قرار دارد و در نتیجه احتمال قرار گرفتن انگشت روی لنز در زمان در دست گرفتن Xperia P کمتر است.اثر انگشت روی سطح مات قاب پشت گوشی باقی نمي‌ماند. قاب‌هاي آلومینیومی یکپارچه در بازار گوشی‌هاي هوشمند مدرن به ندرت یافت مي‌شوند و این برای سونی Xperia P یک امتیاز محسوب مي‌شود و استحکام کافی را برای آن فراهم مي‌کند. انحنای موجود در قاب پشت موجب سهولت کار با Xperia P مي‌شود و با اینکه خیلی باریک نیست در بیشتر جیب‌ها به راحتی جا مي‌گیرد. 

سونی Xperia P مانند سایر گوشی‌هاي سری NXT به آندروید 2.3.7 (Gingerbread) مجهز است.همچنین سونی Xperia P دارای پنج پنل صفحه اصلی (امکان حذف یا اضافه کردن پنل‌ها وجود ندارد) و چهار میانبر است که در دو طرف میانبر راه‌انداز قرار دارند.سونی Xperia P دارای یک دوربین هشت مگاپیکسل با فلاش LED است که حداکثر وضوح آن 3264 در 2448 پیکسل است و دارای حالت پانوراما و سه بعدی است. {$old_album_172407}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین