کد خبر: ۱۷۲۴۱۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۰

مسمومیت مشکوک 5 بازیکن پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پی سرگیجه شدید و مسمومیت چند بازیکن پرسپولیس در پایان بازی با سپاهان از بررسی دقیق این اتفاق خبر داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان درباره زیر سرم رفتن چند بازیکن پرسپولیس در پایان بازی با سپاهان گفت: تا آنجا که گزارشات را دریافت کردم، نقی زاده، نوری و نوروزی از فرط بی حالی، سرگیجه و یا مسمومیت زیر سرم رفتند و نقی زاده هنوز از شرایط مطلوبی برخوردار نیست. بنگر و مهدوی کیا نیز به واسطه پائین آمدن فشارشان دچار بی حالی شده اند.

وی افزود: برای ما این موضوع بسیار عجیب است. همه دیدند که در نیمه اول بازیکنان پرسپولیس بسیار دونده و جنگنده در میدان ظاهر شدند اما در نیمه دوم شاهد افت فاحش بازیکنان نسبت به نیمه اول بودیم. به طوری که بازی آنها در نیمه دوم طبیعی و نرمال جلوه نمی کرد و مشکلاتی برای آنها بوجود آمده بود. به طوری که در پایان بازی چندین بازیکن تیم از فرط بی حالی سرگیجه و یا مسمومیت تحت مداوا قرار گرفته و یا زیر سرم رفته اند.
مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: این موضوع را به طور دقیق و کامل بررسی خواهیم کرد. این موضوع بسیار مشکوک و غیر طبیعی است. شنیده بودیم در فوتبال ایران برخی عناصر فوتبالی دنبال جادو و اینجور چیزها هستند اما نشنیده و ندیده بودیم که چنین اتفاقی برای بازیکنان یک تیم بیفتد. 

رویانیان افزود: متاسفانه امکانات خوبی هم در ورزشگاه وجود نداشته و تنها یک آمبولانس برای رسیدگی به وضعیت بد بازیکنان پرسپولیس وجود داشته است. مثل اینکه کار آقای شیرینی هم به بیمارستان کشیده شده است. بنده مدام با اعضای تیم در تماس هستم و کادر پزشکی به ما اعلام کرده تمامی مواد غذایی، پودر، محلول ها و آب معدنی را به تهران خواهند آورد تا آزمایشات دقیق در این خصوص به عمل آید تا مشخص شود این اتفاق نادر، عجیب و شک برانگیز چه بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
0
0
آقای رویانیان اگر حضرت عالی در قراردادهای نجومیتان کمی اعتدال پیشه کرده بودی بودجه ای از ورزش هم به ورزشگاه نقش جهان میرسید که امکانات پزشکیش قابل قبول شما باشد
به خدا روز قیانتی هم هست بترسید از آن روز بیت المال را به اسم ورزش از 70 میلیون نفر دریغ کرده اید و تو جیب 70 نفر سرازیر شده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین