کد خبر: ۱۷۲۷۸۹
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹

ریزش آوار باز قربانی گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: حادثه ریزش آوار در محل گودبرداری در شمال تهران باعث مرگ یکی از کارگران ساختمانی شد.

به گزارش ايسنا، در پی این حادثه كه روز چهارشنبه رخ داد، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ‌6 و گروه امداد و نجات 4 را ساعت 10 صبح روانه محل حادثه در خیابان دزاشیب كرد.

به گفته فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، محل حادثه قطعه زمینی است که برای احداث ساختمان گودبرداری شده بود و هنگامی که کارگران مشغول کندن دیواره خاکی آن بودند ناگهان قسمتی از دیواره كناری فرو ریخت.

سید علی حسینی رباط افزود: به دنبال این حادثه یکی از کارگران بنام محمد علی – ز 21 ساله در زیرآوارو خاک گرفتار شد که قبل از رسیدن نیروهای امدادی توسط سایر کارگران از زیر خاک خارج شد.

این فرمانده آتش نشانی هم چنین تصریح کرد: آتش‌نشانان با بکارگیری تجهیزات ویژه ایمنی و نجات، به ایمن سازی محل پرداخته و سریعا از اورژانس و نیروی انتظامی درخواست کردند تا در محل حادثه حضور یابند.

براساس گزارش پایگاه خبری 125، حسینی رباط در مورد وضعیت فرد حادثه اظهارداشت: امدادگران اورژانس با حضور در محل و انجام معاینات لازم، مرگ این کارگر جوان را تائید کردند.

وی علت اولیه بروز این حادثه را بی احتیاطی وعدم رعایت موازین ایمنی ذکر کرد و افزود: تحقیقات بیشتر در این خصوص هم چنان از طرف کارشناسان آتش نشانی ونیز نیروی انتظامی ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین