کد خبر: ۱۷۲۸۲۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۰
هفته دهم ليگ برتر فوتبال

برتری سپاهان، تساوی پرگل صبا و داماش و توقف صدرنشين

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: ديدارهاي هفته دهم ليگ برتر فوتبال با برتري سپاهان برابر ملوان و تساوي نفت - گهر و صبا - داماش پايان يافت. در اين بين ديدار صبا و داماش بسيار ديدني بود و شش گل در پي داشت.

ديدار تيم‌هاي گهر دورود و نفت تهران در ورزشگاه انقلاب كرج با تساوي صفر – صفر به پايان رسيد. در اين بازي هادي ركابي از گهر و محمدحسين مهرآزما از نفت با كارت زرد داور جريمه شدند.

نفت با اين تساوي 19 امتيازي شد و به رده دوم جدول صعود كرد. گهر هم با يك امتياز اين بازي تعداد امتيازهايش را به عدد 7 رساند ولي همچنان در قعر جدول باقي ماند.

اما بازي صباي قم و داماش گيلان در ورزشگاه يادگار امام قم با تساوي پرگل 3-3 به پايان رسيد. ميلاد نوري در دقايق (30 و 41) و مهدي مومني لاريجي (85) براي صبا و امين متوسل‌زاده (25)، عليرضا جهانبخش (35) و مهدي كياني (55) براي داماش در اين ديدار گلزني كردند.

ابوالفضل حاجي‌زاده و حسين ابراهيمي اخطاري‌هاي داماش در اين ديدار بودند.

صبا با اين تساوي 16 امتيازي شد و جاي استقلال را در رده ششم جدول گرفت و داماش هم با تساوي امروزش 11 امتيازي شد و در همان رده سيزدهم ماند.

همچنين بازي تيم‌هاي ملوان بندرانزلي و سپاهان اصفهان با پيروزي دو بر صفر تيم مهمان به پايان رسيد. جواهير سوكاي (45) و رادومير دالوويچ (67) براي سپاهان در اين ديدار گلزني كردند. همچنين جواهير سوكاي و محرم نويدكيا از داور اين مسابقه كارت زرد گرفتند.

سپاهان با اين پيروزي 20 امتيازي شد و به صدر جدول راه يافت. ملوان هم با شكست برابر سپاهان با 13 امتياز در رده نهم باقي ماند.

به گزارش ایسنا، در آخرين ديدار هفته دهم نيز دو تيم پرسپوليس و آلومينيوم در ورزشگاه آزادي به ديدار هم رفته آند كه سزخ‌پوشان در پايان نيمه نخست با برتري يك بر صفر به رختكن رفتند.

حاشيه‌هاي بازي پرسپوليس - آلومينيوم

محمد رويانيان براي دومين بار و در حالي كه بازي پرسپوليس بدون تماشاگر است، در ورزشگاه آزادي حضور يافته است.

ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و آلومينيوم هرمزگان در حالي كه قرار بود بدون تماشاگر برگزار شود، با حضور حدود 40 فرد ناشناس كه در كنار جايگاه ويژه نشسته‌اند در حال جريان است.

رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس كه از آغاز مديريتش در اين باشگاه به ندرت به ورزشگاه آزادي آمده، اين بار به همراه حميد استيلي و افشين پيرواني براي تماشاي بازي تيمش در جايگاه ويژه حضور دارد. پيش از اين رويانيان در بازي پرسپوليس مقابل الغرافه در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا كه با تساوي يك بر يك به پايان رسيد، در ورزشگاه حضور داشت.

همچنين كارلوس كي‌روش به همراه اميد نمازي دستيار خود در ورزشگاه حضور دارد و اين بازي را از نزديك مي‌بيند.

در تركيب پرسپوليس نيلسون، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، مهدي مهدوي‌كيا، حسين ماهيني، رضا نورمحمدي، ميثم نقي‌زاده، مهرزاد معدنچي، جواد كاظميان، محمد نوري و هادي نوروزي حضور دارند.

در دقيقه 35، مانوئل ژوزه دست به تعويضي زودهنگام زد و محمد قاضي را به جاي مهرزاد معدنچي وارد زمين كرد.

در تركيب آلومينيوم نيز مجتبي روشنگر، محمد استانبولي، وحيد عسگري،‌بهنام داداش‌وند، محسن حميدي، محمدرضا ناصحي، مهدي محمدزاده، رسول پيرزاده، امجد شكوه‌مقام، هادي دهقاني و سعيد راهرو بازي مي‌كنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین