کد خبر: ۱۷۲۸۲۹
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۱

ژوزه: من با اين شرايط در ايران می‌ميرم!

كريمی را برنمی‌گردانم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي تيمش مقابل آلومينيوم هرمزگان در نشست خبري اظهار كرد: مرگ چيزي است كه براي هر انساني رخ مي‌دهد و قسمت همه مردم مي‌شود. اما فكر مي‌كنم با اين شرايط من در ايران مي‌ميرم. روز گذشته هم گفتم مشكل تيم ما ذهني و رواني است و فقط با برد حل مي‌شود. هيچ روانشناسي نمي‌تواند اين مشكل را حل كند. راه حل بهبود شرايط ما فقط يك چيز است و آن هم برنده شدن است.

ژوزه درباره بازي گفت: حريف ما در نيمه نخست روي اشتباه ما موقعيتي به دست آورد اما به غير از آن ديگر فرصتي نداشتند. البته در اين بازي خيلي عالي نبوديم، تعداد راضي كننده‌اي موقعيت گل براي خودمان ايجاد كرديم كه اگر گل مي‌شد راحت‌تر به بازي ادامه مي‌داديم. اينطور برنده شدن، با اذيت شدن همراه است و باعث مي‌شود خستگي روحي و جسمي بر تن بازيكنان بماند. با اين حال پيروزي در اين بازي حق ما بود.

وي همچنين گفت: تلاش كرديم كه گل دوم را بزنيم اما نشد. مي‌خواهم به بازيكنانم تبريك بگويم. آنها از دقيقه يك تا 90 براي پيروزي تلاش كردند. با وجود اينكه فشار روي آنها زياد بود و خيلي‌ها به باشگاه فشار مي‌آورند كه تيم موفق نشود. همين موضوع نيز در بازيكنان تاثير مي‌گذارد.

خبرنگاري از ژوزه پرسيد علت اينكه بازيكنان پرسپوليس نسبت به بازي‌هاي قبل آرامش بيشتري داشتند، چه بود، گفت: امروز بازيكنان ما خيلي هم آرام نبودند. البته نه به خاطر نبودن هواداران و نه به خاطر نبودن علي كريمي، بلكه به خاطر هشت بازي كه پيروز نشده بوديم. من اين برد را به هواداران پرسپوليس تقديم مي‌كنم كه به اندازه ما اذيت مي‌شوند. هركاري كه مي‌كنيم براي آنهاست.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه فكر نمي‌كنيد با اين برد شرايط پرسپوليس آرام شده باشد و بتوانيد كريمي را به تيم بازگردانيد؟ گفت: شايد اين نظر شما باشد كه به كريمي احتياج داريم، من تصميم خودم را در اين رابطه گرفته‌ام و از آن برنخواهم گشت. يك روز مي‌گويم علت اين تصميم چه بوده است. اما الان صحبتي نمي‌كنم.

ژوزه در ادامه نشست خبري خود گفت: من هيچ‌وقت از خبرنگاران ايراني ناراحت نشدم. شما با من خوب بوديد. در مصر كه بودم، خبرنگاران خيلي خشن بودند و بي‌احترامي مي‌كردند. اما شما با احترام نظر خود را مي‌گوييد.

سرمربي پرسپوليس درباره حضور همزمان جواد كاظميان و هادي نوروزي در اين بازي گفت: ما مي‌دانستيم بازيكنان شماره 15 و 3 آلومينيوم سنگين هستند به همين خاطر از كاظميان و نوروزي در كناره‌هاي زمين استفاده كرديم تا سرعت آنها به كمك ما بيايد. فشار روي بازيكنان ما زياد است به همين خاطر آنها فقط نصف توان خود را مي‌توانند در بازي بگذارند. دنبال اين هستيم كه با پيروزي در بازي‌هاي بعد بازيكنان با تمامي توان خود حاضر شوند. اين بازي را بايد مي‌برديم. حتي اگر شده بود، با دست گل مي‌زديم تا بازي را ببريم.

وي درباره جلسه رويانيان و كي‌روش و صحبت‌هايي كه بين اين دو رد و بدل شده گفت: بعدا درباره اين موضوع حرف مي‌زنم.

ژوزه در ادامه درباره اين موضوع كه يحيي گل‌محمدي چه تاثيري در اين برد داشت، گفت: اين برد را بازيكنان به دست آوردند. من سه روز است كه يحيي را مي‌شناسم. او آمده به تيم ما تا كمك كند. يحيي با چند بازيكن ما همبازي بوده و در مواردي كه من در فوتبال ايران شناخت ندارم، مي‌تواند به من كمك كند. همه ما در اين پيروزي نقش داشتيم اما نقش بازيكنان بيشتر بود. با حضور يحيي ارتباط كادرفني با بازيكنان بهتر مي‌شود.

به گزارش مهر، وي در پايان گفت: من از افرادي كه فقط مي‌گويند بله بله، خوشم نمي‌آيد. دوست دارم همه در تيم من نظر خود را بگويند و چيزي كه به ذهنشان مي‌رسد را به من منتقل كنند. من هم تصميم آخر را مي‌گيرم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین