کد خبر: ۱۷۲۸۴۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۸

اسامه بن لادن یک چشم بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این مقام ارشد شبکه القاعده از روابط اسامه بن لادن با «اخوان‌المسلمین» عربستان نیز پرده برداشت و گفت: بن لادن عضو گروه اخوان‌المسلمین عربستان بود و در دهه 80 برای حمایت مجاهدان افغان، به افغانستان آمد. 

«ایمن‌الظواهری» رهبر شبکه القاعده با بیان این که اسامه بن لادن رهبر سابق این شبکه از ناحیه یک چشم نابینا بود، گفت که از این موضوع کمتر کسی اطلاع داشت.

به گزارش فارس، شبکه تلویزیون «لمر» افغانستان به نقل از ایمن‌الظواهری گزارش داد که چشم راست اسامه بن لادن در جوانی بر اثر یک حادثه نابینا شد. الظواهری تصریح کرده است که کمتر کسی از این موضوع اطلاع داشت.

این مقام ارشد شبکه القاعده از روابط اسامه بن لادن با «اخوان‌المسلمین» عربستان نیز پرده برداشت و گفت: بن لادن عضو گروه اخوان‌المسلمین عربستان بود و در دهه 80 برای حمایت مجاهدان افغان، به افغانستان آمد.

اسامه بن لادن سال گذشته در عملیات نیروهای ویژه آمریکایی در منطقه «ابیت‌آباد» پاکستان کشته شد. بن لادن با «ملا محمد عمر» رهبر طالبان که وی نیز یک چشم است، روابط بسیار صمیمی و نزدیکی داشت.مشهور است که ملا عمر در بسیاری از موضوعات جهانی با اسامه بن لادن وجه مشترک دارد اما اکنون مشخص شد که آنان از نگاه معلولیت نیز وجه مشترک داشته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
0
0
یعنی اگه دو چشم بود چیکارا که نمی کرد.پس دنیا از دست این احمق شانس اورده بود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین