کد خبر: ۱۷۳۱۶۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۴
پس از دعوت سرباز رژيم اشغالگر قدس

بازيكنی که دعوت بارسلونا را رد كرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ديدار حساس بارسلونا مقابل رئال مادريد در چارچوب هفته‌ي هفتم رقابت‌هاي ليگا يكشنبه هفته آينده در ورزشگاه نوكمپ برگزار مي‌شود.

باشگاه بارسلونا هفته‌ي گذشته با درخواست جلعاد شاليط سرباز رژيم اشغالگر قدس براي حضور در بازي هفته‌ي آينده موافقت كرد كه اين مساله خشم فلسطيني‌ها و كشورهاي عربي را به دنبال داشت.

باشگاه بارسلونا براي نشان دادن بي‌طرفي خود در قبال مساله‌ي فلسطين از محمد السرسك بازيكن تيم ملي فوتبال فلسطين دعوت كرد تا در ال‌كلاسيكو حضور يابد اما اين بازيكن فلسطيني دعوت آبي-اناريها را رد كرد.

به گزارش ایسنا،سرسك در تاريخ 22 ژوئيه سال 2009 زماني كه قصد سفر به كرانه باختري به منظور عضويت در باشگاه جوانان (بلاطه) را داشت با وجود در دست داشتن مجوز عبور صادر شده از سوي مراجع امنيتي صهيونيستي در كرانه باختري در جنوب غزه بازداشت شد اما ماه گذشته آزاد شد.

سرسك در گفت‌وگو با راديو شمس تونس گفت: بارسلونا كه يك باشگاه فرهنگي تربيتي است بايد بين سربازي كه به خاك كشوري تجاوز كرد و دستگير شده است و سربازي كه بدون هيچ‌گونه گناهي اسير شده است، تفاوت بگذارد. من دعوت بارسلونا براي حضور در نوكمپ را به خاطر حضور سرباز اشغالگر رژيم قدس قبول نمي‌كنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
0
0
را داشت با وجود در دست داشتن مجوز عبور صادر شده از سوي مراجع امنيتي صهيونيستي در كرانه باختري در جنوب غزه بازداشت شد اما ماه گذشته آزاد شد. کی فهمید این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین