کد خبر: ۱۷۳۳۹۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۶

واکنش احمدی​نژاد به اتهام جوانفکر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خبرنگار روزنامه ایران هم سوال خود را از رئیس​جمهور پرسید و نظر رئیس دولت را درباره بازداشت مشاور رسانه​ایش جویا شد.

او پرسید: زمانی که شما در نیویورک بودید و اللهم عجل ولیک الفرج را مطرح می​کردید، مشاور مطبوعاتی شما را دستگیر کردند، آن هم به اتهام اهانت به مولایمان حضرت آیت الله خامنه​ای. به روزنامه ما اهانت کردند، با حمله به روزنامه ما، ما را کتک زدند اما برای منافع ملی سکوت کردیم اما ساکت نمی​نشینیم که به مشاور شما چنین انگی بزنند. به نظر شما چرا به شما و دولت شما انگ ضد ولایت فقیه می​زنند؟

احمدی​نژاد در پاسخ گفت: چرا ازمن می​پرسید؟ از کسانی بپرسید که چنین کاری کردند! البته اگر پیدایشان کرددید! به نظرم کار خوبی نبود و حتما خودشان هم متوجه شدند که کار خوبی نکردند که ده دقیقه قبل از سخنرانی من چنین کنند. چه ضرورتی داشت که قبل از سخنرانی من چنین کاری بکنند؟ ما به جای اینکه راجع به مدیریت جهانی حرف بزنیم، کاری کردند که همه از ما بپرسند که در ایران چه خبر است؟

رئیس​جمهور با تاکید بر اینکه این اتهام به جوانفکر نمی​چسبد و خیلی بد است که چنین اتهامی را باب کنند، ادامه داد: اگر بنا باشد با این عنوان چنین اتهامی بزنند، همه را می توانند ردیف کنند! من این موضوع پیگیری می​کنم و حتما با کسانی که باید صحبت می​کنم.

خبرنگار دیگری از رئیس​جمهور پرسید که شما می​گویید که «دولت هر کاری می​کند، برای ملت است» اما قیمت کالاهای اساسی رشد فزاینده ای دارد. برنامه دولت برای کنترل قیمت کالاها یست؟

احمدی​نژاد با بیان اینکه دولت با همه توان درگیر مساله است، خاطرنشان کرد: اما بالاخره یک جنگ است. هم روانی و هم جنگ اقتصادی. دیگران هم باید پشتیبانی و حمایت کنند. اینکه انگشت اتهام را به سوی یک شخص یا دولت ببرند دولت نیست. من یقین دارم که ملت از این مسائل با موفقیت عبور می کنند. من از همه دعوت می​کنم که کمک کنند. ما در جلسات سه قوه و کارشناسان تصمیماتی گرفته​ایم. من از این تصمیمات پشتیبانی می کنم. بقیه هم کمک کنند و به بازار آرامش بدهند. فعلا مردم مراجعه نکنند به بازار. چه فوریتی دارد که ست لوازم آشپزخانه فلان را بگیرند؟

به گزارش خبرآنلاین،وی افزود: همه ما در یک کشتی هستیم. ما به شرایط عادی برمی​گردیم و خیلی​ها ضرر می​کنند. افراد واردات صحیح کالا داشته باشند. کسانی که وارداتی می​خواهند بکنند که معلوم نیست چیست، بیایند بگویند تا برایش راهی پیدا کنیم!

احمدی​نژاد با بیان اینکه همه باید برای مقابله با این جنگ اقتصادی، مجهز بشویم و در برابرش بایستیم، ادامه داد: دولت و وزارت اقتصاد و وزارت بازرگانی و بانک مرکزی همه با هم داریم تلاش می کنیم. منتهی فراز و نشیب دارد که از آن می​گذاریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
0
0
چه فوریتی دارد که ست لوازم آشپزخانه فلان را بگیرند؟ / چه ضروریتی دارد اقای رییس جمهور با صد وچند نفر برود امریکا؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
0
0
با سلام
جناب آقاي رئيس جمهور يادتون رفته روزهايي که به اصلاح طلبان مومن و متعهد نظام چه اتهاماتي زده و هنوز هم ميزنيد . همه قدرت در دستان شما بود و یک تنه جولان ميداديد . چرا آنموقع نميگفتيد که "این اتهام به ...... نمی​چسبد " ؟!! حالا چي شده وقتي از خودتون با اينکه اتهامي هم دارد ولي همش متاسفم متاسفم ميکنيد . بنده خدا خيلي از اصلاح طلبان از جمله سيد بزرگوار خاتمي و بقيه رو چه ناجوانمردانه بهشون اتهامات نچسب زدين و ... . خدا جاي حق نشسته ، هيچ عملي بدون جواب نميمونه . ببينين آقاي خاتمي چي کشيده ، شما تحمل يک هزارمش رو هم ندارين .
ولي با همه اين اوصاف ميدونم که آقاي خاتمي براتون آرزوي موفقيت داره و من هم از صميم قلب براتون آرزوي موفقيت در امور کشور و مردم رو دارم زيرا نتايج کارهاي شما به اسلام و ايران و مردمشو برميگرده برا همين انشاالله موفق باشين
راستي من شايد کمکي ازم بر بياد که اگه مايل باشين در خدمت خواهم بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
0
0
باسلام
چه جمله آشنايي "همه ما در یک کشتی هستیم" . من هميشه از آن استفاده ميکنم در جلسات . ولي عزيزان دولت فکر ميکنند که اين کشتي فقط متعلق به آنهاست ، حالا بعد از 7 سال تازه به اين نتيجه رسيدن که کشتي مال همه هست . من هم ميتوانم در بخشي از اين کشتي کمکي باشم . اگر جايي و کارگروهي هست که از پتانسيل مردم استفاده شود اعلام کنيد تا مشورت و ابزارها جهت هدايت اين کشتي توسط افراد آگاه و توانمند بکار بسته شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
0
0
با صد و خورده ای ادم رفتن به سفر توریستی! نیویورک هم جزو خدمات دولت و همراهی با فقراست؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین