کد خبر: ۱۷۳۴۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۸

وزیر راه: یک میلیون واحد مسکن مهر تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال 91 بیش از یک میلیون واحد مسکن مهر آماده بهره برداری و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ˈعلی نیکزادˈ روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان ایلام اظهار داشت: دولت های نهم و دهم ساخت بیش از چهار میلیون و 120 هزار واحد مسکن مهر را تعهد کرده است که تا پایان سال 90 بیش از یک میلیون و 760 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی افزود: امسال نیز یک میلیون واحد دیگر به بهره برداری می رسد و در سال آینده نیز960 واحد دیگر آماده تحویل به مردم در سراسر کشور می شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین به روند ساخت واحدهای مسکن مهر در استان ایلام پرداخت و تاکید کرد: دولت برای ساخت 42 هزار واحد مسکن مهر در این استان برنامه ریزی کرده بود که تاکنون 22 هزار واحد به متقاضیان واگذار شده است.

نیکزاد ادامه داد: در سال جاری 10 هزار واحد آماده تحویل به مردم ایلام می شود و مابقی این تعداد نیز تا پایان سال آینده به متقاضیان واگذار می شود.

وی همچنین به روند توسعه فرودگاه شهدای ایلام اشاره و اضافه کرد: سه هزار و 600 میلیارد ریال تاکنون برای توسعه این فرودگاه هزینه شده است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در سال 85 سالانه 460 پرواز در این فرودگاه انجام می شد که با انجام فعالیت های توسعه فرودگاه شهدای ایلام این میزان امسال به یک هزار و 500 پرواز در سال رسیده است.

نیکزاد همچنین ساخت بیش از 600 کیلومتر راه اصلی و فرعی در هفت سال گذشته را از مهم ترین فعالیت های دولت عدالت محور در حوزه راه های استان ایلام بر شمرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
0
0
اینا دیگه کین بابا.
به لطف مدیریت جهانی دولت عدالت محوشان در این 2 هفته قیمت سیمان 2 برابر شده است. بقیه چیزها بماند.
کار دفاتر ساختمانی مگس پراندن شده بس که گرونیها مانع ساخت و ساز شده. پروژه های پیش فروش جز دعوا بین دو طرف چیزی باقی نذاشته. هر کی هم پول ساخت یا خرید خونه داشته باشه میره طلا و ارز میخره نه این که اونو به زمین بچسبونه.
دولت عدالت محور؟ خجالت هم خوب چیزیه. این دولت عدالت محوه نه محور.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین