کد خبر: ۱۷۳۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹

فيگو: رئال رفتار خوبی با رائول نداشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بازيكن پرتغالي سال‌هاي پيش رئال مادريد درباره يكي ديگر از ستاره‌هاي پيشين قوهاي سپيد به ابراز نظر پرداخت و گفت، رائول مي‌خواست فوتبالش را در رئال مادريد به پايان ببرد ولي مجبور شد بر خلاف خواست دروني‌اش از مادريد برود.

مهاجم اسپانيايي حال حاضر باشگاه السد قطر برنابئو را در تابستان 2010 ترك كرد و به شالكه پيوست. با اين حال فيگو مي‌گويد همبازي قديمي‌اش حاضر نبود به چيزي جز ماندن در پايتخت اسپانيا رضايت دهد: "رائول مي‌خواست در رئال مادريد از فوتبال خداحافظي كند ولي اين گونه نشد. او مجبور به ترك مادريد شد. اميدوارم در قطر خوشحال باشد."

فيگوي 39 ساله كه با شبكه تلويزيوني الجزيره گفت‌وگو مي‌كرد، به برنده احتمالي توپ طلاي فوتبال جهان در سال جاري هم اشاره كرد و بخت رونالدو را بيشتر از ديگران خواند. او گفت، رونالدو مي‌تواند اين عنوان را در سال جاري از آن خود كند ولي ممكن نيست ميان رونالدو و مسي تنها يك تن را شانس اصلي دريافت اين عنوان قلمداد كند: "فكر مي‌كنم رونالدو امسال توپ طلا را به دست بياورد چرا كه در ليگا به قهرماني رسيده است. نمي‌دانم چرا ناراحت است. اين را بايد از خود او پرسيد. به طور كلي در كار ديگران دخالت نمي‌كنم."

كاپيتان پيشين تيم ملي پرتغال كه فوتبالش را در اينتر به پايان برد، ادامه داد:‌ "مسي يا رونالدو؟ سخت بتوان گفت كداميك بهتر از ديگري است."

به گزارش ایسنا، او كه سابقه حضور در ال‌كلاسيكو را با پيراهن هر دو تيم بزرگ اسپانيايي دارد، درباره مسابقه يكشنبه شب دو تيم در نوكمپ هم گفت: "هشت امتيازي كه بارسلونا و رئال‌مادريد با هم دارند، چندان هم زياد نيست و مي‌توان جبرانش كرد. سرنوشت ليگا هنوز رقم نخورده است."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین