کد خبر: ۱۷۳۷۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷

قيمت مرغ كاهش يافت، گوشت افزايش

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قيمت مرغ زنده طي هفته گذشته به طور متوسط در كشور 3116 تومان در هر كيلوگرم بوده كه نسبت به هفته قبل از آن 2.7 درصد كاهش داشته است. مرغ آماده طبخ خرده فروشي هم در هفته گذشته به طور متوسط قيمتي حدود 4670 تومان داشته كه نسبت به هفته قبل از آن با كاهش 2.9 درصدي مواجه بوده است.

بر اين اساس قيمت تخم‌مرغ در اين هفته به طور متوسط 3590 تومان در هر كيلوگرم بوده است و افزايش 4.2 درصدي قيمت را نشان مي‌دهد.

براساس نرخ هاي اعلام شده از سوي شركت پشتيباني امور دام، قيمت جوجه يك روزه گوشتي با 6.6 درصد كاهش و جوجه يك روزه تخم‌گذار با 1.4 درصد كاهش قيمت نسبت به هفته قبل مواجه بوده است.

البته كاهش قيمت‌ها در تهران محسوس‌تر بوده، به طوري كه مرغ زنده 3.1 درصد، مرغ آماده طبخ خرده فروشي 7.8 درصد و جوجه يك روزه گوشتي 12.5 درصد كاهش قيمت داشته است، گرچه قيمت تخم مرغ در تهران با 2.7 درصد افزايش روبرو بوده است.

از سوي ديگر قيمت گوشت قرمز در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن افزايش داشته، به طوري كه گوسفند زنده با قيمت هر كيلوگرم 7850 تومان 0.6 درصد افزايش قيمت داشته و گوشت گوسفند نيز با قيمت 18 هزار و 350 تومان در هر كيلوگرم معادل همان نرخ افزايش قيمت داشته است.

به گزارش مهر،بر اين اساس گوشت گوساله به طور متوسط در كشور قيمت 18 هزار و 417 تومان را ثبت كرده كه نشان‌دهنده افزايش 1.4 درصدي است.

قيمت شير در دامداري با 1.6 درصد افزايش و قيمت شير براي مصرف‌كننده نيز در اين هفته با 1.7 درصد افزايش قيمت مواجه بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
0
0
من که هفته پیش گوشت گوساله خریدم به قیمت کیلویی 22800 تومان. گوشت گوسفندی هم کیلویی 24000 تومان بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
0
0
خوب عزیزم این قیمتها مال محله نارمکه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
0
0
هزار تومان می ره بالا 10 تومان می یاد پایین می گین قیمت ها کاهش یافت
خیلی باحالید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
0
0
بابا اینا خیلی باحالن یه کم خجالتم خوبه. چنان نوشته بود ارزون شده که هر کی ندونه فکر می کنه به قیمت اولیش رسیده. قیمت گوشت بالای 20 هزارتومنه تازه اونم با مقدار فراوانی استخوان
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین