کد خبر: ۱۷۴۰۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۸
روزنامه جمهوری اسلامی خبر داد:

اتحاد افراطیون و بیگانگان برای تخریب هاشمی رفسنجانی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نهادهای امنیتی آمریکا با افراطیون داخل ایران برای ضربه زدن به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم داستان شده‌اند. همزمان با تبلیغات وسیع افراطیون داخلی مبنی بر اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم کاندیدا شود «بنیاد شورای امنیت آمریکا» نیز اعلام کرد آمریکا و غرب از ورود آقای هاشمی رفسنجانی به انتخابات ریاست جمهوری استقبال می‌کنند. هر چند وی ده‌ها سال بخشی از حکومت جمهوری اسلامی ایران بوده است. 

علیرغم اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی طی یک ماه اخیر چند بار قصد کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را تکذیب کرده، این خبر بنیاد شورای امنیت آمریکا نوعی همراهی آشکار با افراطیون داخل ایران برای تخریب چهره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی محسوب می‌شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
0
0
با سلام
هميشه پشت سر آدماي بزرگ خيلي حرف ميزنند. آقاي هاشمي با بصيرت و صبر و تدبير و دلسوزي که دارند و در عمل هم براي همه اين صفات ايشان ثابت شده است هميشه راه گشا و ... بوده و هستند . انشاالله خداوند توفيق روزافزون به ايشان عطا فرمايند . آمريکا و نوکرانش بايد بدانند که زورگويي و نيرنگ و افراط راه به جايي نخواهد برد . ما با کسي دشمني نداريم و در مقابل زور و بي احترامي سر خم نمياريم و در مقابل احترام و عقلانيت و کساني که حقوقمان را رعايت ميکنند با احترام رفتار ميکنيم و مخالف افراط هستيم. انسانهاي بزرگواري همچون آقاي هاشمي و سيد بزرگوار آقاي خاتمي و ... خدمات ارزنده اي براي اين کشور داشته و دارند و انشا الله باز در صحنه حضور يابند و ....
ناشناس
|
Japan
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
0
0
هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی افرادی هستند که توانایی این را دارند که کشور را از این شرایط خارج کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
0
0
فکر نمی کنم منظور آنها ضربه زدن به آیت‌الله هاشمی بوده باشد واقعیت اینست که آنها هم مایلند کسی در ایران به قدرت برسد که عقلانیت بیشتری در مواجهه با جامعه جهانی از خود نشان دهد و تنش ها و درگیری های آنها هم کمتر باشد(البته همه آمریکاییها مخصوصا جنگ طلبانشان اینطور فکر نمی کنند ولی اکثریت نداردند و اکثریت آنجا نیز طالب تنش و جنگ نیستند) در هر صورت ما چکار داریم که آنها چه فکری می کنند چه میگویند و چه می خواهند ما باید بدنبال مصلحت و منفعت عقلانی خودمان باشیم و عقلا را بر مسند کار بنشانیم چه آمریکا خوشش بیاید چه بدش بیاید ضمنا این جمله امام ره را هم سوء تعبیر نکنید که اگر آمریکا از ما تعریف کند باید به خودمان شک کنیم ...منظور امام در موارد خاص مخصوصا مواردی که ما خودمان ندانیم درست و غلط چیست کارکرد داشته نه در مواردیکه ما صلاح و درست را تشخیص می دهیم مصداق حدیث المومن کالجبل الراسخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
0
0
به نظر من افراطیون تازه به دوران رسیده داخلی ریشه همه تخریب ها و بد اخلاقی ها هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
0
0
فقط ایشان توانائی داند این کشتی را به ساحل امن برسانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
0
0
رژیم آمریکا خود می داند تا چه حد در میان ایرانیان و ملل منطقه منفور است و بدون تردید قصد آنها تخریب آیت الله هاشمی بوده .

آقای هاشمی جزو استوانه های نظام هستند و خودشان را وقف پیشبرد آرمان های امام و تقویت رهبری کرده اند ، آیا می توان تصور کرد رژیم آمریکا از چنین شخصیتی حمایت کند؟

من خوشحالم که آفتاب نیوز درباره این خبر واکنش نشون داده .

امیدوارم آقای هاشمی کاندید انتخابات ریاست جمهوری شوند .
در پاسخ به کامنت دوستمان ، من هم آقای خاتمی را فرد بسیار محترمی می دانم ولی حقیقت اینه که ایشان توانایی خارج کردن کشور از وضعیت فعلی بدون تحقیر کردن ایران در برابر غرب و بدون ایجاد دعوا و اصطکاک با سایر قوا را ندارند .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
0
0
الحمدالله هاشمی کبیر آمد و انتخابات پرشوری خواهیم داشت فقط ایشان می تواند در کنار رهبر از منافع مردم دفاع کند و دست دزدها را از بیت المال کوتاه کند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین