کد خبر: ۱۷۴۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱

بازيگر سينما نقره داغ شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روز گذشته وكيل يكي از بازيگران سرشناس سينما و تلويزيون با حضور در شعبه چهارم بازپرسي دادسراي ناحيه دو تهران عليه مردي به اتهام كلاهبرداري ميليوني شكايت كرد.

اين وكيل گفت: موكلم در صدد راه اندازي يك رستوران در شمال غرب تهران بود تا اين‌كه پس از بررسي شرايط چند رستوران، يكي از آنها را مناسب دانست و تصميم گرفت آنجا را اجاره كند.

رستوراني كه 55 ميليون تومان آب خورد

وي اضافه كرد: پس از چند مرتبه ملاقات با مردي كه خود را صاحب رستوران معرفي مي‌كرد، سرانجام به توافق رسيدند و موكلم ـ مرد بازيگر ـ سه فقره چك معادل 55 ميليون تومان را همراه يك فقره چك ضمانت تحويل صاحب رستوران داد و قرار شد چند روز ديگر آنجا را راه اندازي كند.

مرد وكيل گفت: موكلم چند مرتبه براي تحويل كليد رستوران و دريافت قرار داد اجاره با صاحب رستوران تماس گرفت، اما او پاسخي نمي‌داد و تلفن خودرا خاموش كرده بود. وي با حضور در رستوران، سراغ صاحب آنجا را گرفت، اما كاركنان اظهار بي اطلاعي كردند و گفتند چند روزي است وي را نديده و نمي‌دانند كجا رفته است.

اجاره دهنده رستوران كلاهبردار بود

وي اضافه كرد: همان موقع مردي به موكلم ـ مرد بازيگر ـ مراجعه كرد و با معرفي خود به عنوان صاحب رستوران، علت حضورش در رستوران وي را پرسيده بود.

موكلم كه از شنيدن اين موضوع تعجب كرده بود، در گفت و گو با اين مرد پي مي‌برد، مردي كه با وي معامله كرده، شريك صاحب رستوران بوده و بي‌آن‌كه موضوع را با وي در ميان بگذارد، رستوران را اجاره داده و پس از كلاهبرداري متواري شده است.

به گزارش جام جم،با اطلاعات به‌دست آمده از مرد وكيل و تحقيق از مرد بازيگر در مركز پليس، چهره نگاري رايانه‌اي از مرد شياد انجام شد و ماموران جستجوي گسترده‌اي را براي دستگيري كلاهبردار فراري آغاز كردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین