کد خبر: ۱۷۴۲۸۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۳

عضو فراکسیون اصولگرایان: باید با دولت احمدی‌نژاد «کج‌دار و مریز» مدارا کنیم تا وقتش تمام شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام دخیل عباس زارع‌زاده مهریزی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفتگو با اعتدال، گفت: شخصیت های موثر نظام نظر دارند که ما این چند مدت باقی مانده از عمر دولت را مدارا کنیم تا سپری شود، تا شاید دولت مقداری در برابر این حسن رفتار، عکس العمل مثبتی نشان دهد؛ باید کج دار و مریز طی کنیم، تا این دولت تمام شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی افزود: رییس دولت آینده باید خیلی زحمت بکشد تا بتواند مسائل اتفاق افتاده و مشکلات این دولت را ترمیم کند.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در دولت بعدی مشکلات زیاد است؛ دولت فعلی برای به نتیجه رساندن طرح های مهر ماندگار بودجه های کلانی را تزریق کند و دولت بعدی با مشکلات کمبود مالی و هزینه ای برای نیمه دوم سال آینده مواجه شود و قطعا فشار بر دولت بعدی زیاد خواهد بود.

وی در خاتمه گفت: نزدیکان و نامزدهای مطلوب دولت فعلی، در انتخابات شانسی ندارند، با این وضعیت موجود و اتفاقات رخ داده مردم اقبالی بر آنها نخواهند داشت و با توجه به نوع برخوردهایی که از دولت فعلی علیه ارگان‌ها و نهادهای اصیل و تاثیر گذار کشور دیده شده است، هیچ کس به آنها اقبال نخواهد داشت و رای نمی دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
0
0
اگر میدانید مردم به آنها اقبال ندارند پس نامزدهای آنان را رد صلاحیت نکنید تا راستی سخنتان آزموده شود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین