کد خبر: ۱۷۴۶۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۷

مخالفت‌ یک‌ فراکسیون با سوال از رئیس‌جمهور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد رجایی گفت: اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس در جلسه خود سؤال از رئیس جمهور و استیضاح وزیر را با توجه به عمر کوتاه دولت راهکار مناسبی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ندانستند.

محمد رجایی باغ‌سیایی نماینده مردم گناباد و بجستان گفت: در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان مجلس، مسائل اقتصادی کشور از جمله تورم و قیمت ارز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این جلسه آقایان غلامعلی حداد عادل، مسعود میرکاظمی، محمدحسن ابوترابی فرد و احمد توکلی در همین ارتباط به ارائه صحبتها و پیشنهادات خود پرداختند.

وی افزود: همچنین در این جلسه در مورد تعامل مجلس و دولت در راستای مرتفع ساختن مشکلات اقتصادی موجود بحث و تبادل نظر شد و اعضا با توجه به عمر کم دولت سؤال از رئیس جمهور و استیضاح وزیر را راه‌حل مناسبی برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی موجود ندانسته و تشکیل جلسات مشترک و بحث و تبادل نظر در این ارتباط را راه‌حل مناسب معرفی کردند.

به گزارش فارس،عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: در این جلسه اعضای فراکسیون ضمن تأکید بر تعامل بیشتر مجلس و دولت آثار تشکیل اتاق مبادله ارزی توسط دولت نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد جلسه آینده مجمع عمومی فراکسیون طبق برنامه قبلی، در ماه آینده برگزار شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
0
0
مجلس تعطیل!!!از اول هم می دونستیم اینکاره نیستید.لااقل بهانه های بهتری می آوردید...بعد میگن چرا در سطح جامعه همدلی کم شده و هرکی به فکرخودشه و....ضمنا الان با آقای توکلی که گفته بود قضیه بازار خودجوش نبود کاملا موافقم چون محرک اصلی آن حرکت اعتراضی فقط محبتهای فراوان مجلس و دلسوزیهای نمایندگان محترم برای مردم بود...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین