کد خبر: ۱۷۴۷۵۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۰

کاهش سهمیه بنزین تکذیب شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی ربیعی امروز در واکنش به برخی از خبرها مبنی بر کاهش سهمیه بنزین آزاد خودروهای شخصی گفت: کاهش سهمیه بنزین آزاد خودروها کذب محض است.

معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور با تاکید بر اینکه یکسری تغییرات نرم افزاری در سامانه هوشمند سوخت انجام شده است، تصریح کرد: اما اعمال این تغییرات نرم افزاری به منزله حذف و یا کاهش سهمیه بنزین ازاد خودروهای شخصی نیست.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه در شرایط فعلی هیچ گونه محدودیتی در استفاده از سهمیه بنزین آزاد خودروهای شخصی اعمال نشده است، اظهار داشت: هم اکنون به طور متوسط یک خودروی شخصی ماهانه 30 لیتر از سهمیه 500 لیتری بنزین آزاد خود را مصرف می کند.

به گزارش مهر،وی افزود: اگر حتی خودرویی بیش از 500 لیتر در ماه سهمیه بنزین آزاد مصرف کند، امکان استفاده از کارت جایگاهداران سوخت برای استفاده از بنزین آزاد 700 تومانی وجود دارد.

ربیعی یادآور شد: هر گونه تغییر در سهمیه و یا قیمت خودروها به طور رسمی توسط ستاد هدفمندی یارانه ها و یا ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
0
0
بنده هفته برای زدن بنزین به پمپ بنزین مراجعه کردم و با دو چشمان خودم دیدم 500 لیتر به 300 لیتر تبدیل شده تا کنون به دلیل داشتن سهمیه 400 تومانی حتی یک لیتر 700 تومانی استفاده نکرده ام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
0
0
روی کارت ها عمل شده دروغ بس است ای هوار ای هوار بس است. مردیم از بس دروغ شنیدبم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
0
0
مسول محترم مثل اینکه خیلی به روز نیستید !! چند وقت است که کارت جایگاه داران را جمع کرده اند من اینو از خبر خود شما شنیدم.به نظرم کارت های ما دروغ می گویند نه مسولین اون 300لیتر نیست اگه با نگاه مسولین نگاه کنیم میشه 500 حتی 1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین