کد خبر: ۱۷۴۷۵۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۴

قلعه‌نویی: پرسپولیس تیم دوم من است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال و امیر قلعه نویی، سرمربی این تیم به همراه علی امیری، معاون اجرایی باشگاه استقلال ظهر امروز دوشنبه به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفتند و با مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفتگو کردند.

براساس اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی فتح الله زاده پس از حضور در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: حضور مسئول استقلال در ساختمان باشگاه پرسپولیس چند دلیل دارد. آقای قلعه نویی به واسطه حضور پررنگ آقای رویانیان و معاونان ایشان و همچنین پیشکسوتان پرسپولیس در مراسم ختم مادر خدا بیامرزشان آمده‌اند و اینجا می‌خواهند رسما از باشگاه پرسپولیس و آقای رویانیان قدردانی کنند. ما هم که مدتی است با همدیگر کار مشترک اقتصادی انجام می‌دهیم و بارها جلساتی با یکدیگر داشته‌ایم.

امیر قلعه نویی هم اظهار داشت: چیزی برای پنهان کردن نداریم. اتفاقا چه بهتر که دوربین اینجا هست و حالا هم باید بگویم که بنده در وهله اول به خاطر تقدیر از آقای رویانیان و همه پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس که در مراسم ترحیم مادرم حضور پیدا کردند برحسب وظیفه به اینجا آمده‌ام که تشکری کرده باشم.

وی افزود: پرسپولیسی‌ها به ما تسلیت گفتند و مرام و منش خود را نشان دادند و بنده وظیفه خود می‌دانستم رسما از همه مدیران، پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس تقدیر و تشکر کنم. باشگاه پرسپولیس و استقلال هم که کار مشترک اقتصادی انجام می‌دهند. علاوه بر این از شما چه پنهان که ممکن است یک جلسه فنی با مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور "جی لوید ساموئل" در تیم پرسپولیس اظهار داشت: اجازه بدهید جلسه تمام شود بعد در خدمت شما هستم.

محمد رویانیان نیز در خصوص دیدار خود با علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی اظهار داشت: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید در کنار هم باشند و از پتانسیلی که دارند به نفع باشگاه خود استفاده کنند. بنده چندین بار با آقای فتح الله زاده جلسه داشته‌ام چون کار مشترک اقتصادی انجام می‌دهیم. آقای قلعه نویی هم که از مربیان خوب فوتبال ما هستند و امیدواریم نشست پرباری داشته باشیم.

قلعه نویی در خصوص دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: اتفاقا خیلی خوب است که پرسپولیس و استقلال در سال چندین بار با هم بازی کنند. مثل رئال و بارسا که این سال‌ها به کرات با هم بازی کرده‌اند.

وی باشگاه پرسپولیس را یک باشگاه پرطرفدار خواند و گفت: در ایران مردم به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تعلق خاطر دارند و اگر پرسپولیس و استقلال کنار هم باشند، فوتبال ایران قوی و قدرتمند، روزهای خوبی را پیش رو خواهند داشت. من خوشحالم که آقایان رویانیان و فتح الله زاده علاوه بر کار مشترک اقتصادی، تفاهم و روابط ورزشی حسنه و خوبی با هم دارند.

سرمربی استقلال در ادامه تصریح کرد: من هم یک استقلالی قدیمی هستم اما پرسپولیس را تیم دوم خودم می‌دانم، چرا که بالغ بر 20 میلیون نفر و نیمی از ایرانیان طرفدار پرسپولیس هستند و هموطنان عزیزمان برای ما عزیز و قابل احترام هستند و خوشحالی آنها موجب خوشحالی ماست.

در ادامه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از حمایت همه جانبه دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال از تیم ملی ایران یاد کرد و اینکه مردم قطعا تیم ملی را در بازی روز سه شنبه با کره تنها نمی‌گذارند.

فتح الله زاده، قلعه نویی و علی امیری بعد از این مصاحبه‌ها راهی طبقه چهارم ساختمان باشگاه پرسپولیس شدند. لحظاتی بعد هم محمد رویانیان این مسیر را در پی گرفت.

به گزارش مهر،مدیران دو باشگاه، نشست صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتند و بعد از یک ساعت امیر قلعه نویی در حالی که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هدیه‌ای را به وی اهداء کرد، ساختمان باشگاه پرسپولیس را ترک کرد اما رویانیان و فتح الله زاده نشستند تا جلسه ویژه دیگری با یکدیگر داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین