کد خبر: ۱۷۴۷۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۸۴ - ۱۹:۰۰

جبهه خودي‌‏ها بر اساس تعريف رهبري تشکیل شد

آفتاب‌‌نیوز : محمدنبي حبيبي در ادامه گفت: تعريفي كه مقام معظم رهبري از خودي و غيرخودي در سال 78 ارائه كردند، تعريف جامع و كاملي است و معتقدم نمي‌‏توان تعريف جامع‌‏تري از اين تعريف براي تشكيل چنين جبهه‌‏اي ارائه كرد. 

وي افزود: افرادي كه معتقد به نظام، اسلام، ولايت فقيه و خط و سيره امام هستند، در دايره خودي‌‏ها مي‌‏گنجند و اصولگرايان به اين تعريف پايبند هستند و هيچ تغييري در اين اصول صورت نداده‌‏اند لذا همه اصول‌‏گرايان در اين جبهه جاي مي‌‏گيرند. 

حبيبي افزود: توسعه و تعميق جبهه خودي‌‏ها را ضروري مي‌‏دانم و معتقدم اشاره مقام معظم رهبري در تعريف خودي‌‏ها معطوف به يك گروه، حزب و جناح خاصي نبوده است لذا مي‌‏توان اين دايره را وسيع‌‏تر كرد. 

دبيركل حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: مجموعه جبهه اصول‌‏گرايان، جبهه پيروان خط امام و رهبري و شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب جزئي از اين جبهه محسوب مي‌‏شوند. 

حبيبي با بيان اين مطلب كه با حزب شدن شوراي هماهنگي مخالف است، گفت: تبديل شدن شوراي هماهنگي به يك حزب فراگير نه تنها موجب اتحاد در انجام نيروهاي اصول‌‏گرا نمي‌‏شود بلكه ممكن است اختلافاتي را نيز بين آنها به وجود آورد. 

وي در خصوص استعفاي ناطق نوري از رياست شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب گفت: وجود ناطق نوري در مجموعه جبهه اصول‌‏گرايان را مغتنم مي‌‏دانم و معتقدم خدماتي كه ايشان به اصول‌‏گرايان و شوراي هماهنگي كرده‌‏اند، غير قابل انكار است و تاكنون نيز ايشان از اين سمت استعفا نداده و هيچ فردي به عنوان جانشين ايشان انتخاب نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین