کد خبر: ۱۷۴۷۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۳

انصاری‌فرد تا روز آخر پرسپولیسی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد رویانیان پس از دیدار با امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله زاده و شایعاتی در خصوص معاوضه بازیکن بین دو باشگاه سرخابی ها اظهار داشت: همان‌طور که قبلاً هم اعلام کردم در این جلسه فقط به دنبال همکاری‌های اقتصادی بین دو باشگاه و رفع مشکل جذب بودجه‌ای دولت برای استقلال و پرسپولیس جلسه برگزار کردیم. البته قلعه‌نویی نیز از پرسپولیسی‌ها بابت حضور در مراسم مادر بزرگوارش تشکر کرد و به غیر از این حرف‌ها در مورد مسایل دیگری بحث نکردیم.

به گزارش فارس،وی افزود: علی‌رغم شایعات اعلام شده در خصوص جذب بازیکن نیز حرفی در جلسه امروز زده نشد، چون اکنون وقت این حرف‌ها نیست و ما قصد مبادله بازیکن با استقلال را هم نداریم. من به این موضوع اصرار دارم که برخی‌ها به دنبال حواشی نباشند.

وی درباره احتمال جدایی کریم انصاری‌فرد نیز گفت: انصاری‌فرد یکی از بهترین‌های پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان است، به هیچ عنوان قصد از دست دادن این بازیکن را نداریم و با جدیت می‌گویم انصاری‌فرد تا روز آخر در پرسپولیس خواهد ماند و بهترین بازی‌هایش را به نمایش می‌گذارد. البته خود انصاری‌فرد نیز علاقه زیادی دارد برای پرسپولیس در هفته‌های آینده بهترین بازی‌ها را انجام دهد که امیدوارم این اتفاق بیافتد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین