کد خبر: ۱۷۴۹۹۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۳

کشف بیش از ۴.۵ تن مواد مخدر در «ملارد»

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس پلیس پیشگیری غرب استان تهران گفت: ماموران انتظامی شهرستان «ملارد» طی یک عملیات پلیسی منسجم اعضای باند توزیع مواد مخدر را به همراه بیش از چهار و نیم تن تریاک به دام انداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ افتخاری گفت: ماموران انتظامی کلانتری 15 «طلائیه» شهرستان «ملارد» غرب استان تهران صبح روز پنجشنبه 20 مهرماه‏، در پی کسب خبری مبنی بر ورود و توزیع تریاک در سطح شهرستان، اقدامات اطلاعاتی ویژه‌ای را در این زمینه در دستور کار خود قرار دادند.

به گفته این مقام مسئول، با تلاش شبانه روزی ماموران به ویژه کلانتری 15 «طلائیه» و انجام اقدامات اطلاعاتی، سرنخی مبنی بر تردد اعضای باند توزیع مواد مخدر در گاوداری متروکه واقع در روستای «بیدگنه» بدست آمد.

افتخاری ادامه داد: در این راستا بلافاصله تیمی از نیروهای کلانتری طلائیه و عوامل ستادی با تجهیزات کافی در محل حاضر شدند و منطقه را دقیقاً زیر نظر گرفتند و زمانی‌که یک دستگاه تانکر گاز رسانی سفید رنگ قصد خروج از گاوداری را داشت با استفاده از اصل غافلگیری و محاصره کامل اطراف کامیون، آن‌را متوقف و راننده به نام محمد 28 ساله و سرنشین کامیون به نام فرزاد 36 ساله را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از انجام یک عملیات ضربتی، یک دستگاه خودروی کامیونت و یک دستگاه خودروی نیسان را به همراه رانندگان آنها توقیف و جهت بازرسی به ستاد فرماندهی انتظامی «ملارد» منتقل کردند.

رئیس پلیس پیشگیری غرب استان تهران اظهار داشت: با بررسی دقیق کارشناسی و یافتن محل اختفای مواد مخدر در انتهای تانکر مذکور، ماموران با همکاری عوامل آتش نشانی از داخل تانکر گاز رسانی چهار تن و 570 کیلو و 750 گرم تریال با لفافه کشف کردند.

افتخاری خاطرنشان کرد: مواد مکشوفه به همراه متهمان دستگیر شده و کامیون‌ها جهت سیر مراحل قانونی و بررسی بیشتر در اختیار پلیس مواد مخدر قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
0
0
یک گرم تریاک ان هم اشغالش شده 3000 تومان یعنی کیلوی 3 میلیون تومان و هر تن 3 میلیارد تومان این مقداری که جمهوری اسلامی کشف کرد میشود چیزی حدود 13.000.000.000 تومان جنس در عرض یک روز انهم مجانی به دست اورد یعنی دو سال کشاورزی افغانستان . کشورهای اروپایی تشنه حتی یک کیلو تریاک هستند برای صنعت داروسازی چه برسه به 5000 کیلو که احتمالا ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
0
0
از همه مهمتر وقتی 13 میلیارد کشف و مفت دست دولت میافتد ارزش نداره 100 تومن عکس بگیرن و نشون بدن؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین