کد خبر: ۱۷۵۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۸۴ - ۱۰:۴۴

همه‌ي نيروهاي اصولگرا ساماندهي مي‌شوند

آفتاب‌‌نیوز : سيدمحمدرضا ميرتاج‌الديني عضو شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب در خصوص مطرح شدن بحث تبديل شوراي هماهنگي به حزب در جلسه‌ي اخير شوراي هماهنگي گفت: قرار شد يك تشكل فراگير با حضور همه‌ي نيروهاي اصولگرا و انقلابي ساماندهي شود كه اين ادامه‌ي فعاليت‌هاي گذشته با يك برنامه‌ريزي و سازماندهي جديد است.

وي ادامه داد: اين فعاليت‌ها تحت عنوان حزب نيست و تحت عنوان همان شوراي هماهنگي است، منتها مراحل قانوني را براي عنوان و مجوز رسمي طي خواهد كرد و به عنوان يك جبهه و جريان اصولگراست نه حزب؛ كه احزاب و تشكل‌هاي اصولگرا در آن جبهه حضور دارند و يك جبهه‌ي متحد اصولگرايي است.

ميرتاج‌الديني در خصوص رياست لاريجاني بر اين جبهه‌ي فراگير گفت: هنوز در مورد مسؤول كسي تعيين نشده است، و اين جبهه به صورت جمعي هيأت مؤسس خواهد داشت كه بعدا اعلام خواهد شد.

نماينده‌ي تبريز گفت: جلسه‌ي اخير، جلسه‌ي مسؤولان شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب سراسر كشور با بعضي از اعضاي مركزي و به منظور بررسي برنامه‌ها بود.

وي افزود: اين شورا قرار است به يك جريان فراگير تبديل شود كه همه شخصيت‌هاي مطرح جريان اصولگرا در مركزي آن حضور خواهند داشت.

ميرتاج‌الديني در پاسخ به اين‌كه آيا قرار است اين جريان فراگير به يك اتاق فكر براي دولت تبديل شود؟ گفت: در خصوص اين موارد در آن جلسه صحبتي نشد. طبعا اين جريان كه يك جريان همفكر و همسو با دولت است يكي از برنامه‌هايش هم همفكري و پشتيباني از دولت است، اما نه به منظور اين‌كه فقط براي دولت تشكيل شود، بلكه حمايت از دولت يكي از برنامه‌هاي آن است.

وي در خصوص نام جديد اين شورا گفت: هنوز همان نام قبلي است و وقتي قدم‌هاي بعدي برداشته شد به صورت رسمي اعلام خواهد شد.

عضو شوراي هماهنگي در خصوص حمايت احمدي‌نژاد از اين جبهه‌ي فراگير گفت: اين موضوع بعدا اعلام خواهد شد. بناست كه در اين قضيه همه‌ي افراد و شخصيت‌هاي مطرح جريان اصولگرا كه در جريان انتخابات هم با كانديداهاي متعدد حضور پيدا كرده بودند، در مركزيت اين جريان حضور داشته باشند.

وي ادامه داد: ‌قرار است برنامه يك سازماندهي جديد با تكميل اساسنامه و مرامنامه و تغييراتي در آن و با حضور همه‌ي افراد در مركزيت شكل جديدي براي ادامه‌ي فعاليت تنظيم شود، كه بعدا اعلام ‌مي شود.

ميرتاج‌الديني افزود: در شكل جديد هم مشاركت همه‌ي جريان اصولگرا در تصميم‌گيري تعريف شده و هم مشاركت استانها كه وقتي شكل جديد به صورت رسمي تدوين شد، بايد از سوي باهنر، لاريجاني، كوهكن يا ترقي اعلام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین