کد خبر: ۱۷۵۵۰۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵

ناكامي خواستگار در ربودن دختر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: متهم تصاوير خصوصي دختر دانشجو را كه از گوشي تلفن همراه او دزديده بود، بر ديوار دانشگاه و خانه دختر جوان و همسايگان وي چسبانده بود.

اوايل مهر امسال دختر جواني همراه همكلاسي‌اش وقتي از دانشگاهي در شمال غرب تهران خارج شده و در حال بازگشت به خانه‌شان بودند، يك خودروي پژو مقابلشان توقف کرد.

دو دختر جوان قصد فرار داشتند كه راننده جوان راهشان را سد كرد. يكي از دختران با ديدن مرد جوان ـ كه خواستگار قبلي او بود ـ به او گفت اگر برايشان مزاحمت ايجاد كند، با پليس تماس مي‌گيرد.

اقدام براي آدم​ربايي

مردجوان بي‌آن‌كه به حرف‌هاي دختر جوان توجهي كند، به سمت وي حمله‌ور شد و تلاش كرد او را به زور سوار خودرو كند.

دختر ديگر كه جان دوستش را در خطر مي‌ديد، به كمك او آمد، اما تلاش‌هايش بي‌نتيجه بود. خواستگار مزاحم كشان‌كشان دختر جوان را به سمت خودرويش مي‌برد و تهديد مي‌كرد اگر مقاومت كند، او را خواهد كشت.

در همين موقع رهگذران كه با شنيدن صداي كمك‌خواهي دو دختر جوان متوجه ماجرا شده بودند براي نجات دختر به سمت آنها رفتند كه مرد جوان فريادزنان گفت اين يك دعواي خانوادگي است و كسي دخالت نكند.

اما وقتي دختر ديگر به سمت مردم رفت و گفت، اين مرد مزاحمشان شده و قصد ربودن دوستش را دارد، مردم با سد كردن راه مرد جوان و حمله به وي، دختر جوان را از دست او نجات دادند و قصد دستگيري آدم‌ربا را داشتند كه وي با گاز اشك‌آور به مردم حمله كرد و از محل متواري شد.

يكي از شاهدان حادثه به تعقيب متهم فراري پرداخت اما وي در شلوغي شهر ناپديد شد.

با نجات دختر جوان، موضوع به پليس گزارش شد و با حضور ماموران انتظامي در محل حادثه، دو دختر جوان براي تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شدند.

تهديد به اسيدپاشي از سوي خواستگار

ابتدا دختر نجات يافته به پليس گفت: چندي پيش مرد جوان ـ متهم فراري ـ به خواستگاري‌ام آمد و خود را فردي پولدار و از خانواده‌اي سرشناس معرفي كرد. پس از مشورت با خانواده‌ام، قرار شد مدتي با او و خانواده‌اش رفت و آمد داشته باشيم تا شناخت بيشتري نسبت به يكديگر پيدا كنيم.

وي اضافه كرد: در جريان اين رفت‌و‌آمد‌ها متوجه شديم، پسر جوان به مواد مخدر شيشه معتاد بوده و كار مناسبي هم ندارد و خانواده‌اش اين موضوع را از من و خانواده‌ام پنهان كرده‌اند. پس از آن ديگر تمايلي به ادامه ارتباط با اين خانواده نداشتم و به خواستگاري پسرشان پاسخ منفي دادم و خواستم مرا فراموش كند.

انتشار تصاوير خصوصي

دختر جوان با اشاره به مزاحمت‌هاي متهم فراري گفت: مرد خواستگار ابتدا با ارسال پيامك‌هاي تهديدآميز برايم مزاحمت ايجاد مي‌كرد و مي‌خواست مرا وادار به ازدواج كند و تهديد كرد در غير اين صورت با اسيد چهره‌ام را مي‌سوزاند تا نتوانم ازدواج كنم.

دختر جوان در ادامه گفت: مزاحمت‌هاي خواستگار ادامه داشت تا اين‌كه يك روز با سد كردن راهم در خيابان، گوشي تلفن همراهم را دزديد و متواري شد. چند روز بعد كه در اين ارتباط شكايت كردم، گوشي‌ام را برايم در حالي پس فرستاد كه از سيمكارت و كارت حافظه آن خبري نبود.

شاكي اضافه كرد: چند روز بعد از طريق مسئولان حراست دانشگاه مطلع شدم عكس‌هايم روي ديوار و تابلوي اعلانات دانشگاه نصب شده است. ديگر اطمينان يافتم كار خواستگار مزاحم بوده است. مزاحمت‌ها همچنان ادامه داشت تا اين‌كه وي همان عكس‌ها را دوباره چاپ كرده و روي در و ديوار خانه‌مان و خانه تعدادي از همسايه‌ها چسباند و آبروي من و خانواده‌ام را در محله‌مان برد.

وي با اشاره به ماجراي آدم‌ربايي ناموفق مرد خواستگار گفت: روز حادثه من و يكي از دوستان همكلاسي‌ام در راه بازگشت به خانه‌ بوديم كه خواستگار مزاحم دوباره راهمان را سد كرد و اين بار پس از كتك زدن من در خيابان، قصد ربودن مرا داشت كه با دخالت رهگذران از محل حادثه گريخت.

در پي اظهارات دختر جوان، ماموران به تحقيق از دوست وي و ديگر شاهدان حادثه پرداختند و معلوم شد، آنها مانع ربوده شدن شاكي در خيابان شده​اند.

در پي اين آدم‌ربايي ناموفق، پرونده‌اي در شعبه دوازدهم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 2 تهران تشكيل شد و پليس تحقيقات براي دستگيري مرد آدم‌ربا را آغاز كرد.جستجو در اين ارتباط ادامه داشت تا اين‌كه ماموران دو روز پيش متهم را كه به خانه پدري‌اش در يكي از محله‌هاي تهران بازگشته بود، شناسايي و دستگير كردند.

متهم در دادسرا

متهم روز گذشته با انتقال به شعبه دوازدهم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه دو تهران بازجويي شد و به بازپرس پرونده گفت: به دختر جوان علاقه‌مند بودم. وقتي از وي پاسخ منفي شنيدم، خيلي به هم ريختم. حاضر نبودم وي با فرد ديگري ازدواج كند. بنابراين تصميم گرفتم از وي و خانواده‌اش انتقام بگيرم.

به گزارش جام جم ،اين در حالي بود كه متهم در ارتباط با پخش تصاوير خصوصي شاكي در دانشگاه محل تحصيلش، خانه همسايگان وي و همچنين آدم‌ربايي ناموفق سكوت كرد.

بنابراين گزارش، متهم با دستور قضايي روانه زندان شد. تحقيقات تكميلي از وي ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین