کد خبر: ۱۷۵۵۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۷

مواد مخدر روز به روز قربانی بیشتری می گیرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عباس قائید رحمت، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت:مواد مخدر روز به روز قربانی بیشتری می گیرد و این قربانی ها صرفا جانی نیستند ؛ یک بخش آن جانی است بخش دیگر آبرو و سلامتی و آسیب های اجتماعی است .

به گزارش مجلس نیوز، دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه استفاده از مواد مخدر از سنتی روز به روز به سمت مصارف صنعتی سوق پیدا می کند و هنوز مواد مخدر صنعتی به خوبی شناخته نشده است و جامعه آنها را خوب نمی شناسد ؛ در این امر اطلاع رسانی ضعیف است و باید اطلاع رسانی بالا رود .

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: باید همه دولت و دستگاه ها حتی مجلس بر این باب اهتمام ویژه داشته باشند و راهکار های فنی ارائه دهند در کمیسیون اجتماعی مجلس نهم یک بار موضوع در جمع مسئولین ستاد مواد مخدر مطرح شد و گزارشات آنها به کمیسیون ارائه شد و راهکارهایی نیز از سوی نمایندگان مطرح شد .

وی افزود:باید دید اگر لازم است قوانین در این باب اصلاح شود یا اگر فقر قانون داریم یا نظارت بر اجرا اندک است پی گیری شود مطمئن هستیم اگر عزم بر اجرای قوانین باشد و کارشناسی و دقیق کار پیش رود ، می توان جلوی معضلات مواد مخدر در کشور گرفته شود.

قائید رحمت در خاتمه گفت: وضعیت اعتیاد در دنیا خوب نیست و در کشور ما روند رو به رشد است و روز به روز آمارها بالا تر می رود و باید سیستم های مقابله ای را بیشتر کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین