کد خبر: ۱۷۵۹۸۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۶

گزارشی از کنسرت‌هایی که در راه‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بسیاری از خوانندگان پاپ و تعدادی از گروه‌های موسیقی ایرانی و کلاسیک بار دیگر ساز و آواز خود را در سالن‌های تهران کوک ‌می‌کنند و آثار جدیدشان را به گوش مخاطبانشان خواهند رساند.

به گزارش ایسنا، کنسرت بابک جهانبخش 12 آبان در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

این اجرا در دو سانس 18 و 21 به روی صحنه خواهد رفت و مخاطبان برای حضور در این اجرا باید بلیت‌های 30 تا 100 هزار تومانی تهیه کنند.

بابک جهانبخش به تازگی آلبوم «من و بارون» را منتشر کرده است.

***

علی عبدالمالکی 10 آبان به سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی می‌رود. این اجرا در دو سانس 19 و 22 برگزار خواهد شد و بهای بلیت‌های اجرا 40 تا 120 هزار تومان اعلام شده است.

***

کنسرت سنتی گروه «سواران» به خوانندگی اشکان کمانگری و سرپرستی میدیا فرج نژاد 11 و 12 آبان ماه در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.

قیمت بلیت‌ها 35 تا 50 هزار تومان و ساعت برگزاری اجرا ساعت 19 است.

***

سهراب پاکزار خواننده پاپ دیگری است که 21 آبان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه می‌رود.

زمان اجرا ساعت 21:30 است و بهای بلیت‌ها 30 تا 100 هزار تومان برآورد شده است.

***

تالار رودکی هم 8 و9 آبان میزبان کنسرت کلاسیک گروه آوازی «ماهان» است که هرشب ساعت 20 و با بلیت‌های 15 هزار تومانی برگزار می‌شود.

***

اما 22 آبان نوبت حمید عسگری است که به سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برود، کنسرت او ساعت 21:30 و با بلیت‌های 30 تا 80 هزار تومانی برگزار می‌شود.

***

محسن یگانه که از انتشار آلبوم جدیدش با عنوان «حباب» زمانی نمی‌گذرد به برج میلاد تهران خواهد رفت و در دو سانس 18 و 21:30 اجرایش را به صحنه می‌برد.

بهای بلیت‌های این اجرا 30 تا 90 هزار تومان اعلام شده است.

***

همچنین، کنسرت پاپ گروه شهاب و ایمان 18 آبان در اریکه‌ایرانیان برگزار می‌شود، این اجرا ساعت 21:30 برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌ها 30 تا 60 هزارتومان خواهد بود.

***

این در حالی است که مازیار فلاحی رکورد دار کنسرت‌های پاپ 15 و 16 آبان در سانس‌های 18:30 و 21:30 در برج میلاد تهران به صحنه می‌رود.مخاطبان برای حضور در این اجرا باید بلیت‌های 30 تا 90 هزار تومانی تهیه کنند.

همچنین آلبوم «قلب یخی» تنها آلبوم رسمی این خواننده پاپ برای بار دوم بازنشر شده است.

***

کنسرت سنتی گروه «نقش» با آهنگسازی امیر حسن شریفی 19 آبان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود، این اجرا ساعت 18:30 به روی صحنه خواهد رفت و بهای بلیت‌ها 20 هزارتومان است.

***

کنسرت آذری رحیم شهریاری با همراهی گروه «آراز» 11 و 13 آبان در اریکه ایرانیان برگزار می‌شود، این اجرا در دو سانس 19 و 21:30 و با بلیت‌های 30 تا 80 هزارتومانی به روی صحنه خواهد رفت.

***

اما علی لهراسبی دیگر خواننده پاپی است که 23 آبان ساعت 18 و 21:30 کنسرت می‌دهد، قیمت بلیت‌های این اجرا 30 تا 100 هزار تومان است.

***

همچنین، احسان خواجه‌امیری که قرار بود 7 و 8 و 9 و 11 آبان در سالن همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه برود به دلیل استقبال مخاطبان 13 آبان نیز کنسرت خواهد داد.

رهبری کنسرت احسان خواجه امیری بر عهده زایا سلیمان خواهد بود و قطعاتی از موسیقی پاپ برای مخاطبان اجرا خواهد شد.

قرار است در این کنسرت احسان خواجه‌امیری قطعاتی جدید از آلبوم «عاشقانه‌ها» را نیز برای مخاطبانش اجرا کند.

***

گروه موسیقی «آریان» هم که قرار بود، 19 آبان در دو سانس و 18 آبان در یک سانس به روی صحنه بروند، اجرای خود را برای سانس ساعت 18 روز 18 آبان تمدید کردند.

در این اجرا که با خوانندگی علی پهلوان و پیام صالحی همراه خواهد بود، گروه «آریان» قطعاتی از موسیقی پاپ و آلبوم‌های که تاکنون داشته‌اند را برای مخاطبانشان اجرا خواهند کرد.

همچنین، این گروه موسیقی پاپ چندی پیش دو تک تراک با عنوان «تا ابد» و «تو که با من باشی» را در اینترنت منتشر کرده‌اند که در سایت‌های معتبر موسیقی قابل دانلود است.

***
تور کنسرت‌های علی قمصری و علیرضا قربانی در آبان ماه به تهران می‌رسد، این اجرا 19 و 20 آبان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه خواهد رفت و قطعاتی از موسیقی ایرانی برای مخاطبان اجرا خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
0
0
هرکی پول زیادی داره بره تو این کنسرت ها
آخه تو این وضعیت آدم باید خیلی جیبش پرپول باشه
((((طنز خنده بازار:
بابا بابا بابا من یه فکری دارم
پسرم بگو:
منم میخواهم وقتی بزرگ شدم خواننده شم و مردم بیان کنسرتم 120 هزار تومن پول بدن بعد پول دار بشم.
ای بچه بی ادب...
)))
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین