کد خبر: ۱۷۶۲۲۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۹

تجلیل از رخشان بنی اعتماد در جشن شب نیما

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر موسسه فرهنگی هنری نیما از حضور رخشان بنی اعتماد در جشن شب نیما و تجلیل از وی در نوشهر خبر داد.

به گزارش مهر، میثم زندی اظهار داشت: رخشان بنی اعتماد فیلمساز برجسته تاریخ سینمای ایران در جشن شب نیما در نوشهر حضور خواهد یافت.

وی اظهار داشت: در مکاتباتی که با خانم رخشان بنی اعتماد مبنی بر حضور این سینماگر در سومین جشن نشان نیما در نوشهر انجام شد قرار بر این شد که به واسطه یک عمر فعالیت سینمایی این بانوی ارزشمند و فرهیخته تاریخ فرهنگ و هنر ایران زمین از وی تجلیل شایسته ای بعمل آید.

وی یادآور شد : در مراسم شب نشان نیما در سالهای گذشته از استاد ناصر تقوایی، جمشید مشایخی و پرویز پرستویی به واسطه یک عمر فعالیت هنری در عرصه سینما تجلیل شد.

مدیر موسسه فرهنگی هنری نیما بیان داشت: همچنین از دکتر محمدرضا سعیدآبادی دبیرکل سازمان جهانی یونسکو، نعمت الله پوستین دوز مدیر شرکت ملی مس ایران و حجت‌الله ایوبی رئیس موسسه فرهنگی اکو برای حضور در سومین مراسم شب نیما دعوت رسمی بعمل آمده است و امیدواریم بتوانیم میزبان شایسته ای برای این عزیزان باشیم.

وی تصریح کرد: همچنین درجشن شب نشان نیما از هنرمندان رشته های مختلف هنری و فیلمسازان برجسته سینمای ایران و مازندران نیز تقدیر خواهد شد.

زندی گفت: طبق هماهنگی های قبلی، جهانگیر کوثری به عنوان یکی از تهیه کنندگان با تجربه و موفق سینمای ایران و باران کوثری از بازیگران جوان و برجسته سینمای ایران در جشن شب نیما حضور خواهند یافت و در کارگاه تخصصی فیلم که در صبح روز جشن برگزار خواهد شد به ارائه دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداخته و تحلیل و بررسی لازم انجام می شود.

جشن بزرگ نیما، بیست و یکم آبانماه در نوشهر برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین