کد خبر: ۱۷۶۲۷۷
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۰

زمان تعیین تکلیف سوال از رییس جمهور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی کمیته طرح سوال از رییس جمهور گفت: تکلیف سوال از رییس جمهور یکشنبه (چهاردهم آبان) در جلسه علنی مجلس مشخص می‌شود.

سخنگوی کمیته طرح سوال از رییس جمهور در مورد طرح سوال از رییس جمهور گفت:‌ تغییر جدیدی اتفاق نیفتاده است و تکلیف نهایی سوال از رییس جمهور،‌یک شنبه آینده در اولین جلسه بعد از تعطیلات مجلس مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از تعداد امضا کنندگان طرح سوال از رییس جمهور کم شده است یا نه؟ اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعاتی که من دارم،‌ تغییر جدیدی ایجاد نشده است و سوال فعلا دست هیات رییسه است.

دامادی با بیان این‌که در حال حاضر هیات رییسه باید در مورد تغییرات در امضا کنندگان سوال پاسخ دهد، گفت: یکشنبه آینده در اولین جلسه مجلس،‌بعد از تعطیلات مشخص می‌شود که آیا سوال هنوز به تعداد کافی متقاضی دارد یا خیر.

به گزارش ایسنا،وی همچنین در مورد زمان احتمالی مطرح شدن سوال از رییس جمهور در صحن علنی مجلس گفت:‌ در همان جلسه یک شنبه مشخص خواهد شد که سوال چه زمانی در صحت علنی مطرح می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
0
0
بابا بسه دیگه!
مردم رو رنگ نکنید
لازم نیست دیگه از حضرت رییس جمهور سئوال کنید بدبخت شدیم رفتیم
حقوقتون حلالتون باشه ما راضی ایم مجلس با اعصاب ما بازی نکنه و ما رو جای خر نذاره
رییس جمهورم که دوره ی ریاستش داره تموم میشه و میره و ما رو با بلاهایی که سرمون آورده میذاره به امون خدا
شما هم خواهشا وقتی میرید مجلس چای و شیرینی بخورید و از سرمایه گذاری های آتی تون حرف بزنید و با هم لابی های اقتصادی کنید ولی کاری به کار ما نداشته باشید و عین توپ حین ما رو به این طرف و اون طرف نیندازید
بدبختی یه درده و این که آدم رو جای خر بگذارند یک درد دیگه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین